Close

Το Toyota bZ του 2026 έχει ήδη μια off-road έκδοση με 375 ίππους

Μετά από δύο νέες ανακοινώσεις αυτή την εβδομάδα – το σημαντικά αναβαθμισμένο 2026 bZ και το πιο σπορ  C-HR – η Toyota προσθέτει ένα τρίτο ηλεκτρικό όχημα, το bZ Woodland, ένα off-road όχημα που είναι μηχανικά παρόμοιο με το Subaru Trailseeker EV που παρουσιάστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης.

Η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο σε όγκο πωλήσεων δεν είναι άγνωστη στην κατασκευή οχημάτων εκτός δρόμου. Αλλά μέχρι τώρα έλειπε από τη γκάμα της ένα που να απευθύνεται στο κοινό που αγαπά τα δέντρα. Το Toyota bZ Woodland του 2026 θα ενταχθεί τώρα στις εκδόσεις TRD Pro και Trailhunter της Toyota για τα 4Runner και Tacoma, αλλά με κάποια εντυπωσιακή ισχύ που τροφοδοτείται από μπαταρία.

toyota bz woodland interior

Το bZ Woodland εξακολουθεί να είναι το 2026 bZ μηχανικά, αλλά οι off-road αναβαθμίσεις δεν είναι μικρές. Διαθέτει όλα όσα προσφέρει το 2026 bZ – μεγαλύτερη μπαταρία, μεγαλύτερη αυτονομία και πιο ισχυρούς κινητήρες – και στη συνέχεια προσθέτει ιδιαίτερα χαρακτηριστικά.

Ξεκινά με στάνταρ τετρακίνηση χάρη σε δύο ηλεκτροκινητήρες που τώρα χρησιμοποιούν ημιαγωγούς καρβιδίου του πυριτίου. Η συνδυασμένη ισχύς είναι 375 ίπποι. Η Toyota δεν ανέφερε στατιστικά στοιχεία απόδοσης όπως ο χρόνος 100 χλμ. την ώρα, αλλά επειδή αυτό είναι μηχανικά παρόμοιο με το Trailseeker EV, αναμένεται να είναι περίπου 4,4 δευτερόλεπτα.

Είναι έξι ίντσες μακρύτερο από το bZ, με το επιπλέον μήκος στην πίσω πρόβολο να επιτρέπει 30 κυβικά πόδια χώρου αποσκευών. Έχει 8,3 ίντσες απόσταση από το έδαφος – μία ίντσα μεγαλύτερη από το κανονικό bZ – και μπορεί να ρυμουλκήσει 3.500 λίβρες. Θα διαθέτει επίσης μοναδικές ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών με αφαιρούμενα καλύμματα, αλλά τα ελαστικά παντός εδάφους δεν είναι στάνταρ. Τουλάχιστον είναι διαθέσιμα για αγοραστές που περνούν περισσότερο χρόνο εκτός ασφαλτοστρωμένων δρόμων.

Οι λάτρεις της περιπέτειας θα εκτιμήσουν τη λειτουργία X-Mode —την οποία διαθέτει και το στάνταρ bZ— που μεταβάλλει τον έλεγχο των φρένων και την παροχή ισχύος στους τροχούς για καλύτερη πρόσφυση. Και ένα μέρος της λειτουργίας X-Mode είναι αυτό που η Toyota ονομάζει Grip Control, το οποίο ρυθμίζει την έξοδο του ηλεκτρικού κινητήρα για να διατηρεί σταθερή ταχύτητα και να αποτρέπει την ολίσθηση σε ανώμαλους δρόμους.

Οι σχεδιαστικές βελτιώσεις περιλαμβάνουν μαύρη επένδυση αμαξώματος, ράγες οροφής και μπροστινές και πίσω προστατευτικές πλάκες, παρόμοιες με την στιβαρή αισθητική του Trailseeker. Λόγω των πρόσθετων ελατηρίων εκτός δρόμου, η αυτονομία έχει μειωθεί κάπως, με την Toyota να εκτιμά την αυτονομία 420 χιλιομέτρων με μια πλήρη φόρτιση. Το bZ με κίνηση στους εμπρός τροχούς εκτιμάται ότι θα διανύσει 314 μίλια, ενώ έρχεται με τη θύρα φορτισης NACS που έχει αναπτύξει η Tesla.

Διαθέτει και άλλα πλεονεκτήματα, όπως σύνδεση και φόρτιση, προετοιμασία μπαταρίας και σχεδιασμό διαδρομής—όλα εκ των οποίων θα πρέπει να βελτιώσουν σημαντικά την εμπειρία φόρτισης σε σύγκριση με το τρέχον bZ4X. Η μέγιστη ταχύτητα φόρτισης είναι 150 kW, με την φόρτιση από το 10-80% να διαρκεί 30 λεπτά.

Το 2026 bZ θα είναι διαθέσιμο για παραγγελία στις ΗΠΑ το δεύτερο εξάμηνο του τρέχοντος έτους. Τα C-HR και bZ Woodland θα κυκλοφορήσουν στις αρχές του επόμενου έτους. Οι τιμές θα ανακοινωθούν πλησιέστερα στην κυκλοφορία.

[via]

Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top