Close

Το πιο προσιτό Tesla θα είναι compact και θα αναπτυχθεί στη Γερμανία

Tesla compact hatchback

Tesla compact hatchback

Το επόμενο μοντέλο της Tesla θα είναι ένα compact hatchback που θα προορίζεται για την ευρωπαϊκή αγορά και θα αναπτυχθεί στη Γερμανία, όπως αποκάλυψε ο Elon Musk.

Κατά τη διάρκεια της Tesla Battery Day o Elon Musk ανακοίνωσε ένα νέο, ιδιαίτερα προσιτό μοντέλο η τιμή του οποίου δεν θα ξεπερνά τα 25.000 δολάρια και το οποίο θα βγει στην παραγωγή σε περίπου 3 χρόνια.

Το νέο αυτό μοντέλο της Tesla, το οποίο αναμένεται να είναι compact hatchback, θα έχει μια πολύ σημαντική ιδιαιτερότητα: θα αναπτυχθεί σε Γερμανία και Κίνα από τις τοπικές ομάδες R&D, κάτι που θα συμβεί για πρώτη φορά, μιας και μέχρι σήμερα όλα τα μοντέλα της εταιρείας αναπτύσσονται από την ομάδα της Tesla στο Φρέμοντ (Καλιφόρνια).

Στόχος είναι το νέο μοντέλο να μην αποτελέσει απλά ένα μοντέλο που αναπτύχθηκε στην Καλιφόρνια και προσαρμόστηκε στα ευρωπαϊκά δεδομένα, αλλά να βασιστεί σε ιδέες των μηχανικών και των σχεδιαστών που θα εργάζονται στην Gigafactory του Βερολίνου. Κι αυτό γιατί θα πρόκειται για ένα όχημα που απευθύνεται στο ευρωπαϊκό κοινό και θα πρέπει να σχεδιαστεί και να αναπτυχθεί με βάση τα χαρακτηριστικά των ευρωπαϊκών πόλεων και φυσικά τις ανάγκες των ευρωπαίων καταναλωτών.

«Νομίζω ότι υπάρχουν πολλoί ταλαντούχοι σχεδιαστές και μηχανικοί στην Ευρώπη. Και πολλοί από τους κορυφαίους θέλουν να εργαστούν κάπου όπου θα μπορούν να κάνουν πρωτότυπα σχέδια. Δεν θέλουν απλώς να κάνουν την ευρωπαϊκή εκδοχή για κάτι που σχεδιάστηκε στην Καλιφόρνια. Πιστεύω λοιπόν ότι είναι σημαντικό να προσελκύσουμε το καλύτερο ταλέντο για να κάνουμε αυθεντικό σχεδιασμό», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Elon Musk στο πλαίσιο του European Battery Conference.

Αναφερόμενος στο νέο μοντέλο, ο CEO της Tesla σχολίασε: «Στην Ευρώπη, νομίζω ότι θα ήταν ιδανικό ένα compact αυτοκίνητο – ίσως ένα hatchback ή κάτι τέτοιο. Κάτι που θα απαντά στην ερώτηση “τι θέλουν οι περισσότεροι άνθρωποι;” σε μια συγκεκριμένη περιοχή. Στις ΗΠΑ, τα αυτοκίνητα τείνουν να είναι μεγαλύτερα για προσωπικούς λόγους. Στην Ευρώπη πάλι τείνουν να είναι μικρότερα. Αν προσπαθήσετε να παρκάρετε σε πυκνά αστικά περιβάλλοντα, είναι σημαντικό να έχετε ένα αυτοκίνητο που να χωρά σε στενούς χώρους στάθμευσης».

Ο Elon Musk δίνει ιδιαίτερη έμφαση στη στέλεχωση του νέου Gigafactory που κατασκευάζεται στο Βερολίνο και για τον λόγο αυτό μάλιστα ταξίδεψε στις αρχές Νοέμβρη στη Γερμανία για να πάρει ο ίδιος συνέντευξη από υποψήφιους μηχανικούς που θέλουν να εργαστούν στο νέο εργοστάσιο. Προφανώς και τίποτα δεν γίνεται τυχαία, από τη στιγμή που ο Musk γνωρίζει πολύ καλά τι θέλει και το κυριότερο, πως να το κάνει…

Πηγή 1, 2

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top