Close

Tesla Battery Day: Ο Musk ανακοίνωσε νέες μπαταρίες και Model με τιμή 25.000 δολάρια

Tesla Battery Day

Tesla Battery Day

Νέες, μεγαλύτερες και πιο αποδοτικές μπαταρίες τύπου “tabless” ανακοίνωσε ο Elon Musk στην Tesla Battery Day καθώς και την παραγωγή του Tesla των 25.000 δολαρίων.

Στο πλαίσιο της Tesla Battery Day ο Elon Musk παρουσίασε τους νεοτερισμούς που ετοιμάζει η εταιρεία τα επόμενα χρόνια και επικεντρώνονται στις νέου τύπου μπαταρίες “tabless”, που θα κατασκευάζονται inhouse.

Οι νέες (κυλινδρικές) μπαταρίες θα χρησιμοποιούν μεγαλύτερο κέλυφος (με την κωδική ονομασία 4680) και σε σχέση με τις υπάρχουσες θα προσφέρουν έξι φορές μεγαλύτερη δύναμη και πέντε φορές μεγαλύτερη χωρητικότητα ενέργειας.

Tesla Battery Day
Tesla Battery Day

Η μαζική παραγωγή του νέου τύπου μπαταριών θα ξεκινήσει εντός της επόμενης διετίας και θα οδηγήσει στη σταδιακή μείωση του κόστους ανά kWh και κατ επέκταση στην πτώση των τιμών των μοντέλων. Κατά την Tesla, οι μπαταρίες “tabless” θα αυξήσουν την αυτονομία κατά 16% και παράλληλα θα οδηγήσουν στη μείωση κατά 14% του κόστους ανά kWh.

Το Tesla των 25.000 δολαρίων

Οι ανακοινώσεις του Musk στην πολυαναμενόμενη εκδήλωση δεν περιορίστηκαν μόνο στο κομμάτι των μπαταριών, αλλά υπήρξε και ενημέρωση για νέα μοντέλα της εταιρείας. Συγκεκριμένα, ο CEO της Tesla αποκάλυψε στοιχεία για το Model S Plaid το οποίο όπως είπε είναι το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής που κατασκευάστηκε ποτέ.

Παράλληλα, ανακοίνωσε την κατασκευή ενός νέου μοντέλου με τιμή που δεν θα ξεπερνά τα 25.000 δολάρια (21.300 ευρώ), το οποίο θα βγει στην παραγωγή σε περίπου 3 χρόνια και θα εφοδιάζεται με σύστημα πλήρους αυτόνομης οδήγησης. Αυτό θα είναι το πιο προσιτό μοντέλο της εταιρείας γεγονός που οφείλεται στις νέες μπαταρίες.

Θυμίζουμε ότι ο Musk είχε πει πρόσφατα πως η Tesla θα κατασκευάσει ένα compact ηλεκτρικό hatchback το οποίο θα παράγεται στην Κίνα και πως η αυτονομία του θα κυμαίνεται στα 320 χιλιόμετρα.

Πηγή

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top