Η Hyundai αποκάλυψε επίσημα το Ioniq 6 N, το νέο της ηλεκτρικό sedan υψηλών επιδόσεων που φέρνει την αδρεναλίνη του Ioniq 5 N σε μια πιο αεροδυναμική και επιθετική μορφή.
Αν και βασίζεται στο γνωστό ηλεκτρικό μοντέλο της εταιρείας, η έκδοση N είναι ένα εντελώς διαφορετικό μηχάνημα — φτιαγμένο για να ξεχωρίζει στην πίστα όσο και στο δρόμο.
Το Ioniq 6 N διαθέτει διπλό ηλεκτροκινητήρα συνολικής απόδοσης 609 ίππων (448 kW), η οποία αυξάνεται στους 650 ίππους (478 kW) με το πάτημα του κουμπιού N Grin Boost, που απελευθερώνει για 10 δευτερόλεπτα όλη τη διαθέσιμη ισχύ και τα 770 Nm ροπής.
Χάρη στο σύστημα N Launch Control, το αυτοκίνητο επιταχύνει από 0 σε 100 km/h σε μόλις 3,2 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 257 km/h. Οι δύο κινητήρες —166 kW εμπρός και 282 kW πίσω— δίνουν στο sedan αίσθηση οπίσθιας κίνησης, παρά τη διάταξη AWD.

Η Hyundai τονίζει πως τα μοντέλα N δεν είναι μόνο για ευθείες· ακολουθούν τη φιλοσοφία “Corner Rascal – Racetrack Capability – Everyday Sportscar”.
Για αυτό, το αμάξωμα του Ioniq 6 N έχει ενισχυθεί με περισσότερα σημεία συγκόλλησης και δομική κόλλα για μεγαλύτερη ακαμψία, υποστηρίζοντας την ανασχεδιασμένη ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση (ECS).
Ένα ηλεκτρονικό διαφορικό e-LSD στο πίσω μέρος βοηθά στη διαχείριση της ισχύος στις στροφές, προσφέροντας ακριβή συμπεριφορά και σταθερότητα.
Για όσους νοσταλγούν την αίσθηση των παραδοσιακών σπορ αυτοκινήτων, η Hyundai εξόπλισε το Ioniq 6 N με δύο μοναδικά συστήματα:
N e-Shift – προσομοιώνει την αίσθηση ενός 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου, με ψεύτικες «αλλαγές» και κόκκινη γραμμή στροφών.
N Active Sound+ – παράγει ρεαλιστικούς ήχους μέσω 10 ηχείων, εμπνευσμένους από αγωνιστικά ή ακόμη και μαχητικά αεροσκάφη.

Επιπλέον, η λειτουργία N Drift Optimizer βοηθά τους οδηγούς να ελέγχουν ομαλά τις πλαγιολισθήσεις, διατηρώντας τη γωνία ολίσθησης ιδανική σε κάθε στροφή.
Το Ioniq 6 N εφοδιάζεται με μπαταρία 84 kWh, η οποία υποστηρίζει αρχιτεκτονική 800 volt. Με ταχυφορτιστή DC 350 kW, η φόρτιση 10% – 80% ολοκληρώνεται σε περίπου 18 λεπτά.
Το σύστημα “N Battery Preconditioning” επιτρέπει επιλογή ανάμεσα σε προφίλ Drag, Sprint ή Endurance, ρυθμίζοντας θερμοκρασία και απόδοση ανάλογα με το είδος της οδήγησης. Η εκτιμώμενη αυτονομία (WLTP) φτάνει τα 487 χλμ.
Το αμάξωμα του Ioniq 6 N είναι πλατύτερο (1,94 μ.) και μακρύτερο (4,93 μ.), με εντυπωσιακές ζάντες 20” HN Pirelli P-Zero, νέους προφυλακτήρες και μια τεράστια πίσω αεροτομή τύπου “κύκνου” που ενισχύει την κάθετη δύναμη. Ο συντελεστής οπισθέλκουσας είναι μόλις 0,27 Cd.
Στο εσωτερικό κυριαρχούν το μαύρο Alcantara, οι μπάκετ θέσεις και οι πινελιές “Performance Blue”, ενώ το ειδικό τιμόνι N διαθέτει δύο κουμπιά για γρήγορη αλλαγή ρυθμίσεων.
Η παγκόσμια κυκλοφορία του Hyundai Ioniq 6 N προγραμματίζεται για τις αρχές του 2026. Αν και δεν έχει ανακοινωθεί επίσημη τιμή, οι εκτιμήσεις το τοποθετούν γύρω στα 78.000 € στη Βρετανία (περίπου 70.000 $ στις ΗΠΑ), λίγο πάνω από το Ioniq 5 N.
Με ισχύ 650 ίππων, τεχνολογία έτοιμη για πίστα και εμπειρία που προσομοιώνει ένα βενζινοκίνητο super-sedan, το Ioniq 6 N αποδεικνύει ότι τα ηλεκτρικά μπορούν να είναι πραγματικά συναρπαστικά για τους οδηγούς.