Connected Cars

Την Tesla θεωρεί τη μεγαλύτερή της αντίπαλο η Volkswagen

Την Tesla αναγνωρίζει ως την μεγαλύτερη αντίπαλο της Volkswagen ο Πρόεδρός της Hebert Diess.

Σε συνέντευξή του στο περιοδικό των εργαζομένων της Volkswagen, Inside, αναφέρει ότι «στην παλιά εποχή, ο ανταγωνισμός μας ήταν η Toyota, η Hyundai και οι γαλλικές κατασκευάστριες. Στην καινούρια είναι η Tesla» και μάλιστα δεν διστάζει να αναφέρει ότι αυτό συμβαίνει επειδή η εταιρεία του Elon Musk “έχει δυνατότητες που εμείς δεν έχουμε” εννοώντας κυρίως τον τομέα της μηχανικής.

Αυτές του οι δηλώσεις κυμαίνονται σε αρκετά πιο ήπιους τόνους απ’όταν δήλωνε ότι ό,τι μπορεί να κάνει η Tesla, η Volkswagen μπορεί να το ξεπεράσει.

Ο Diess θεωρεί ότι ο λόγος που η Tesla υπερέχει τόσο πολύ είναι επειδή περίπου το μισό προσωπικό της είναι προγραμματιστές, κάτι που την βοηθά σε πάρα πολλούς τομείς όπως στις αναβαθμίσεις, στο λογισμικό του αυτοκινήτου και στην αυτόνομη οδήγηση.

Κατά τον Diess, η Tesla υστερεί στην κατασκευή και στη διανομή, αλλά αυτοί είναι τομείς που σταδιακά θα καταφέρει να φτάσει τον ανταγωνισμό.

Πάντως είναι ενδιαφέρον να βλέπουμε τον πρόεδρο μιας κατασκευάστριας του βεληνεκούς της Volkswagen να αναφέρει ότι η μεγαλύτερη ανταγωνίστριά τους αυτή τη στιγμή είναι η Tesla, μια εταιρεία που το μερίδιο πωλήσεών της ισοδυναμεί με το 1% αυτών που κάνει η Volkswagen.

Ωστόσο δείχνει την αναγνώριση της τάσης προς τα ηλεκτρικά, διασυνδεδεμένα και αυτοματοποιημένα οχήματα, όπου θα πρέπει η VW να επικεντρώσει τις προσπάθειές της αν δεν θέλει κι αυτή να συμπεριλαμβάνεται στις αυτοκινητοβιομηχανίες της «παλιάς εποχής».

Όμως, όπως είχαμε αναφέρει και πρόσφατα, αρκετά ανώτατα στελέχη της Volkswagen, μεταξύ τους και ο CEO της γερμανικής εταιρείας, είναι υπέρμαχοι της ηλεκτροκίνησης, αλλά συναντάνε εμπόδια από τη διοίκηση ή γενικότερα επικρατούν διαφορετικές απόψεις ανά τομέα.

Πηγή

Λαΐδα Λιμνιάτη

Η Λαΐδα Λιμνιάτη γεννήθηκε στην Αυστραλία και μεγάλωσε στην Τρίπολη. Είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εργαστεί ως δημοσιογράφος τεχνολογίας στα περιοδικά RAM και xAKER, στο Pathfinder.gr, στο περιοδικό COMBusiness, στο ημερήσιο Newsletter COMToday και στη Ναυτεμπορική. Επίσης, έχει υπάρξει Υπεύθυνη Επικοινωνίας στη WOT και Marketing Executive στη Merlien Institute.

Πρόσφατα άρθρα

Nissan Townstar Evalia: Άνετο επταθέσιο πλήρως ηλεκτρικό βαν με τεράστιο χώρο φόρτωσης 3750 λίτρων

Tο Nissan Townstar Evalia έρχεται για να καλύψει τις ανάγκες και τις επιθυμίες μιας οικογένειας,…

05/05/2024

Σε λειτουργία πλήρως ηλεκτρικό πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 10.000 τόνων – Είναι εξοπλισμένο με πάνω από 50.000 kWh σε μπαταρίες

Η κινεζική κρατική εταιρεία COSCO Shipping εγκαινίασε αυτό που αποκαλεί το «μεγαλύτερο στον κόσμο» ηλεκτρικό…

04/05/2024

Rivian: Παίρνει 827 εκατομμύρια δολάρια για να επεκτείνει το εργοστάσιο για την παραγωγή του R2

Κάθε καινούργια εταιρεία αυτοκινήτων χρειάζεται τεράστιες, μακροπρόθεσμες επενδύσεις σε νέες εγκαταστάσεις παραγωγής, αλυσίδες εφοδιασμού και…

03/05/2024

Volkswagen ID.3: Ανανεώνεται με καλύτερο infotainment και ισχύ για το Pro S

H Volkswagen ανακοίνωσε ένα ανανεωμένο ID.3, το οποίο συνοδεύεται από ένα ανανεωμένο σύστημα infotainment, αντιμετωπίζοντας…

03/05/2024

Νέο Kia EV6: Με ανανεωμένη εμφάνιση, μεγαλύτερη αυτονομία

Το Kia EV6 ξεχώρισε στη σκηνή το 2021 ως ένα από τα πιο κομψά και…

02/05/2024

Γρήγορη φόρτιση: Είναι επιβλαβής για την μπαταρία του ηλεκτρικoύ σας;

Είναι επιβλαβές για τη μπαταρία του να πηγαίνετε συνεχώς το ηλεκτρικό σας αυτοκίνητο σε σταθμό…

02/05/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.