Connected Cars

Ηλεκτρικό το επόμενο αυτοκίνητο του CEO της Shell

Ηλεκτρικό θα είναι το επόμενο όχημα του Ben Van Beurden, CEO της Shell. Σύμφωνα με τον εκπρόσωπό του, ο CEO της γνωστής πετρελαϊκής εταιρείας θα ανταλλάξει τον Σεπτέμβριο το ντιζελοκίνητο όχημά του για ένα υβριδικό Mercedes-Benz S500e.

Ήδη, σύμφωνα με πληροφορίες από την εταιρεία, η CFO, Jessica Uhl οδηγεί μια BMW i3. Το ό,τι ανώτατα στελέχη της Shell επιλέγουν υβριδικά οχήματα δεν σημαίνει ότι δεν θα συνεχίσει η εταιρεία του τις εξορύξεις ή ότι επέλεξε αποκλειστικά την ηλεκτροκίνηση. Άλλωστε, δεν γνωρίζουμε τι άλλο «κρύβεται» στο γκαράζ του.

Ωστόσο είναι ένα σημάδι της δραματικής αλλαγής που επέρχεται. Οι ίδιες οι πετρελαϊκές έχουν δηλώσει ότι η υπερθέρμανση του πλανήτη υφίσταται και σταδιακά θα πρέπει να απομακρυνθούμε από τα ορυκτά καύσιμα σε πιο καθαρές μορφές ενέργειας.

Ας μην ξεχνάμε ότι πριν από δύο περίπου χρόνια η Shell εξαγόρασε την BG Group, “στοιχηματίζοντας” 53 δισ. δολάρια ότι η ζήτηση για φυσικό αέριο θα απογειωθεί.

Ο ίδιος ο CEO της Shell ανέφερε στο Bloomberg ότι η γενικότερη προσπάθεια να “ηλεκτριστεί” η οικονομία και η αγορά των οχημάτων σε μέρη όπως η βορειοδυτική Ευρώπη, οι ΗΠΑ και ακόμη και η Κίνα είναι καλό πράγμα. Επίσης πρόσθεσε: “Πρέπει να έχουμε μεγαλύτερο βαθμό διείσδυσης ηλεκτρικών οχημάτων – ή οχημάτων υδρογόνου ή οχημάτων αερίου αν θέλουμε να διατηρήσουμε την θερμοκρασία”.

Όσον αφορά στο πότε οι πετρελαϊκοί πόροι θα είναι περιορισμένοι αλλά οι εταιρείες δεν θα ενδιαφέρονται ή δεν θα κυνηγάνε μέρη για να πραγματοποιήσουν εξορύξεις, ο Van Beurden θεωρεί ότι αν οι πολιτικές και η καινοτομία δουλέψουν όπως πρέπει, το πετρέλαιο θα φτάσει σε αυτή την κατάσταση περίπου το 2030.

Το Bloomberg New Energy Finance υπολογίζει ότι μέχρι το 2040 το ένα τρίτο των οχημάτων θα είναι ηλεκτρικά, ενώ η παγκόσμια κατανάλωση πετρελαίου θα μειωθεί στα 8 εκατ. βαρέλια τη μέρα. Αυτή τη στιγμή, αυτή είναι η μέση ημερήσια παραγωγή πετρελαίου στις ΗΠΑ.

Πηγή

Λαΐδα Λιμνιάτη

Η Λαΐδα Λιμνιάτη γεννήθηκε στην Αυστραλία και μεγάλωσε στην Τρίπολη. Είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εργαστεί ως δημοσιογράφος τεχνολογίας στα περιοδικά RAM και xAKER, στο Pathfinder.gr, στο περιοδικό COMBusiness, στο ημερήσιο Newsletter COMToday και στη Ναυτεμπορική. Επίσης, έχει υπάρξει Υπεύθυνη Επικοινωνίας στη WOT και Marketing Executive στη Merlien Institute.

Πρόσφατα άρθρα

Σε λειτουργία πλήρως ηλεκτρικό πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 10.000 τόνων – Είναι εξοπλισμένο με πάνω από 50.000 kWh σε μπαταρίες

Η κινεζική κρατική εταιρεία COSCO Shipping εγκαινίασε αυτό που αποκαλεί το «μεγαλύτερο στον κόσμο» ηλεκτρικό…

04/05/2024

Rivian: Παίρνει 827 εκατομμύρια δολάρια για να επεκτείνει το εργοστάσιο για την παραγωγή του R2

Κάθε καινούργια εταιρεία αυτοκινήτων χρειάζεται τεράστιες, μακροπρόθεσμες επενδύσεις σε νέες εγκαταστάσεις παραγωγής, αλυσίδες εφοδιασμού και…

03/05/2024

Volkswagen ID.3: Ανανεώνεται με καλύτερο infotainment και ισχύ για το Pro S

H Volkswagen ανακοίνωσε ένα ανανεωμένο ID.3, το οποίο συνοδεύεται από ένα ανανεωμένο σύστημα infotainment, αντιμετωπίζοντας…

03/05/2024

Νέο Kia EV6: Με ανανεωμένη εμφάνιση, μεγαλύτερη αυτονομία

Το Kia EV6 ξεχώρισε στη σκηνή το 2021 ως ένα από τα πιο κομψά και…

02/05/2024

Γρήγορη φόρτιση: Είναι επιβλαβής για την μπαταρία του ηλεκτρικoύ σας;

Είναι επιβλαβές για τη μπαταρία του να πηγαίνετε συνεχώς το ηλεκτρικό σας αυτοκίνητο σε σταθμό…

02/05/2024

Συνεργασία Hyundai με Baidu για τεχνολογία self-driving

Η Hyundai Motor Group σχεδιάζει να συνεργαστεί με τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό Baidu για την…

01/05/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.