Close

Τα πρώτα Volkswagen ID.3 1st Edition έφτασαν στη Μεγάλη Βρετανία

Volkswagen ID.3 1st Edition

Volkswagen ID.3 1st Edition

Τα πρώτα Volkswagen ID.3 1st Edition έχουν αρχίσει να φτάνουν σε διάφορες ευρωπαϊκές χώρες ώστε σιγά σιγά να παραδοθούν στους ιδιοκτήτες τους.

Στις φωτογραφίες μπορείτε να δείτε την πρώτη παρτίδα του νέου αμιγώς ηλεκτρικού hatchback της Volkswagen που έφτασε πρόσφατα στο λιμάνι του Grimsby, στην Αγγλία.

Τα ID.3 αποβιβάστηκαν από το οχηματαγωγό και μέχρι τα τέλη του μήνα θα βρίσκονται στα χέρια των ιδιοκτητών τους.

Volkswagen ID.3 1st Edition
Volkswagen ID.3 1st Edition

Πόσο κοστίζει το VW ID.3 με την επιδότηση και πόσα χιλιόμετρα μπορεί να κάνει με μια φόρτιση; (video)

«Η στιγμή που περιμέναμε, έφτασε. Το ID.3 ήρθε και επίσημα στο Ηνωμένο Βασίλειο. Είναι ένα ορόσημο που αντιπροσωπεύει την αυγή μιας νέας εποχής στην κινητικότητα για την Volkswagen, μετά την επιτυχία του Beetle και τη συνεχιζόμενη επιτυχία του Golf.

Στόχος μας είναι να κάνουμε προσιτή την ηλεκτροκίνηση σε εκατομμύρια ανθρώπους, όχι μόνο σε εκατομμυριούχους», λέει χαρακτηριστικά το στέλεχος της VW UK, Andrew Savvas.

Volkswagen ID.3 1st Edition
Volkswagen ID.3 1st Edition

«Ανυπομονώ να δω αυτά τα πρώτα ID.3 στο δρόμο, όταν παραδοθούν στους πελάτες μας αργότερα μέσα στο μήνα. Αυτή είναι μόνο η αρχή καθώς θα ακολουθήσουν διάφορες εκδόσεις του ID.3, ενώ έρχεται και το ID.4. το μέλλον είναι τώρα», προσθέτει.

Με 204 ίππους και αυτονομία έως 420 km

Το ID.3 1st Edition εφοδιάζεται με μπαταρία 58 kWh. Η απόδοσή του φτάνει τους 204 ίππους και η ροπή του τα 310 Nm.

Η αυτονομία του υπό κανονικές συνθήκες, όπως ανακοινώνει το εργοστάσιο, κυμαίνεται από 300 έως 420 km (κύκλος WLTP).

Volkswagen ID.3 1st Edition
Volkswagen ID.3 1st Edition

Σύμφωνα με το Volkswagen το όχημα μπορεί με φόρτιση μισής ώρας σε ταχυφορτιστή να καλύψει 290 χλμ, ενώ για μια πλήρη φόρτιση στο σπίτι με τη χρήση wallbox απαιτούνται περίπου έξι ώρες.

Πηγή

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top