Τα ηλεκτρικά πλάνα της Maserati για την επόμενη 5ετία
Close

Τα ηλεκτρικά πλάνα της Maserati για την επόμενη 5ετία

Maserati

Maserati

Τον εξηλεκτρισμό της προϊοντικής της γκάμας μέσα στην επόμενη 5ετία ανακοίνωσε η Maserati. Αυτό σημαίνει ότι δίπλα σε κάθε θερμικό μοντέλο που θα βγαίνει στην παραγωγή, θα υπάρχει και η αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή του, σύμφωνα με τον COO της ιταλικής μάρκας, Davide Grasso.

Το πρώτο μοντέλο που αναμένουμε είναι το SUV Grecale, το οποίο θα βασίζεται στην πλατφόρμα Giorgio που έχει αναπτύξει η Alfa Romeo (σ.σ. «πατά» η Stevio) και θα παράγεται στο ίδιο εργοστάσιο στο Cassino.

Η Maserati Grecale αναμένεται να παρουσιαστεί επίσημα στο πρώτο μισό του 2021, με την εμπορική της πορεία να ξεκινά προς τα τέλη του έτους με αρχές του 2022.

Αρχικά η παραγωγή θα αφορά σε εκδόσεις με θερμικούς κινητήρες και υβριδικές, ενώ σε δεύτερη φάση θα ακολουθήσει η πλήρως ηλεκτρική εκδοχή της.

Παράλληλα, το υψηλόβαθμο στέλεχος της Maserati τόνισε πως και οι νέες Gran Turismo και Gran Cabrio θα έχουν αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις τα επόμενα χρόνια.

Σε όλα αυτά προσθέστε φυσικά και την ηλεκτρική έκδοση του νέου supercar της μάρκας, MC20, η οποία θα ονομάζεται «Folgore» και αναμένεται να παρουσιαστεί το 2022.

Έχει ήδη ξεκινήσει δοκιμές ηλεκτρικών κινητήρων

Η ιταλική φίρμα έχει ήδη ξεκινήσει δοκιμές των ηλεκτρικών κινητήρων που εξελίσσει. Οι εν λόγω δοκιμές γίνονται σε πειραματικά οχήματα, όπως ανέφερε η Maserati στο σχετικό δελτίο Τύπου που εξέδωσε τέλη Γενάρη του 2020, σημειώνοντας: «Έχουν κατασκευαστεί μερικά πειραματικά οχήματα για να εξοπλιστούν με τους νέους 100% ηλεκτρικούς κινητήρες και με την 100% νέα τεχνολογία της Maserati. Θα εξελιχθούν στο νέο εργαστήριο στη Μοντένα».

Πηγή

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top