Close

Τα “ηλεκτρικά” πλάνα της Skoda

Skoda Vision E concept

H Skoda παρουσίασε κατά τη διάρκεια της καθιερωμένης ετήσιας συνέντευξης Τύπου τα μελλοντικά της πλάνα τα οποία περιλαμβάνουν φυσικά και την ηλεκτροκίνηση.

Συγκεκριμένα, η εταιρεία ανακοίνωσε πως μέχρι τα τέλη του 2020 σκοπεύει να παρουσιάσει συνολικά 19 μοντέλα, χωρίς να τα κατονομάσει όλα αναλυτικά.

Μεταξύ αυτών περιλαμβάνεται το Citigo EV που θα παρουσιαστεί το 2019 και αναμένεται να αποτελέσει το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο της Skoda που θα βγει στην παραγωγή.

Το μικρό αυτοκίνητο πόλης θα μοιράζεται κοινά στοιχεία με το Volkswagen e-up! που βρίσκεται ήδη στην παραγωγή και την ηλεκτρική έκδοση του Seat e-Mii που αναμένεται.

Skoda Citigo

Την αμέσως επόμενη χρονιά (2020) η Skoda αναμένεται να παρουσιάσει την έκδοση παραγωγής του Vision E concept, το οποίο η εταιρεία μας είχε παρουσιάσει στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Σαγκάη του 2017.

Tο Skoda Vision E θα βασίζεται στην αρχιτεκτονική MQB, η οποία θα χρησιμοποιηθεί και στα ηλεκτρικά μοντέλα της Volkswagen, I.D. Buzz και I.D. Crozz. Είναι ένα πεντάθυρο SUV Coupe που υπόσχεται αυτονομία 500km ενώ σύμφωνα με την εταιρεία πληροί τις προϋποθέσεις για αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 3.

H ισχύς των δύο ηλεκτροκινητήρων που χρησιμοποιεί φτάνει τους 308 ίππους, συνδυάζοντας εξαιρετικές επιδόσεις ειδικά στον τομέα της επιτάχυνσης και μηδενικές εκπομπές ρύπων. H μέγιστη ταχύτητα που μπορεί να αναπτύξει είναι 180km/h. Οι ισχυρές μπαταρίες ιόντων λιθίου και η βέλτιστη ανάκτηση ενέργειας προσφέρουν αυτονομία έως 500 km.

Στόχος της Skoda είναι μέχρι το 2025 να έχει στην προϊοντική της γκάμα δέκα ηλεκτροκίνητα μοντέλα και για τον λόγο αυτό θα επενδύσει περί τα δύο δισεκατομμύρια ευρώ “στην ηλεκτροκίνηση και τις υπηρεσίες κινητικότητας” τα επόμενα πέντε χρόνια.

Πηγή

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

0 Comments

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top