Self-Driving

Τα αυτόνομα οχήματα θα χειροτερεύσουν το κυκλοφοριακό πρόβλημα

Παρόλο που όλοι αναμένουν τα αυτόνομα οχήματα να μειώσουν την κυκλοφοριακή κίνηση, νέα έρευνα έρχεται να αντικρούσει την άποψη αυτή.

Ήδη άλλες έρευνες έχουν αναφέρει παρόμοια συμπεράσματα, η συγκεκριμένη όμως έκθεση εστιάζει στο γεγονός του διαμοιρασμού του οχήματος.

Πολλοί αναλυτές θεωρούν ότι τα αυτόνομα οχήματα θα μειώσουν την κίνηση καθώς τα αυτόνομα οχήματα δεν θα λειτουργούν απρόβλεπτα ενώ θα είναι πολύ διαδεδομένο το ride sharing.

Οι ερευνητές όμως του Πανεπιστημίου του Σίδνεϋ κατέληξαν σε άλλα ευρήματα, τουλάχιστον για το παρόν.

Βάσει των αποτελεσμάτων της έρευνας, ένας στους 4 συμμετέχοντες θα αγόραζε αυτόνομο όχημα για οικογενειακή χρήση αν ήταν διαθέσιμο, αλλά μόνο το ένα τρίτο από αυτούς θα το νοίκιαζε για ride sharing, όταν δεν θα ήταν σε χρήση.

Ακόμη, το 40% ανέφερε ότι θα χρησιμοποιούσαν τα οχήματά τους περισσότερο καθώς η οδήγηση θα γινόταν ευκολότερη, ενώ το 30% θα χρησιμοποιούσε το αυτόνομο όχημά τους αντί για τη δημόσια συγκοινωνία.

Επιπλέον, κανένας από τους συμμετέχοντες της έρευνας δεν ανέμεναν οι διαδρομές τους να διαρκούν περισσότερο στην εποχή της αυτόνομης οδήγησης.

Σύμφωνα με τον Καθηγητή David Hensher, διευθυντή του Ινστιτούτου Μεταφορών και Εφοδιαστικής Αλυσίδας του Σύδνεϋ η έρευνα είναι ενθαρρυντική για το μέλλον των αυτόνομων οχημάτων, αλλά η πραγματική πρόκληση είναι να πειστούν οι οδηγοί (κάτοχοι) να μοιράζονται το όχημά τους.

Επίσης, δήλωσε ότι οι ειδήμονες που προωθούν τα πλεονεκτήματα των αυτόνομων οχημάτων αναφέρουν ότι θα συμβάλουν σημαντικά και στη μείωση της κυκλοφοριακής συμφόρησης.

Όμως, όπως αναφέρει ο D. Hensher, “Τα ευρήματά μας είναι αντίθετα με την άποψη αυτή”.

“Τώρα πρέπει να εξετάσουμε πώς η κοινωνία και οι κυβερνήσεις θα μπορούσαν να αντιμετωπίσουν αυτό το ζήτημα, με νέους νόμους που θα διασφαλίζουν ότι οι τεχνολογίες μεταφορών εξυπηρετούν το κοινό ενώ παράλληλα θα διαχειρίζονται τις αρνητικές επιπτώσεις τους με διάφορα μέτρα, συμπεριλαμβανομένης μίας ιδιωτικής εισφοράς χρήσης αυτοκινήτων”.

Πηγή

Λαΐδα Λιμνιάτη

Η Λαΐδα Λιμνιάτη γεννήθηκε στην Αυστραλία και μεγάλωσε στην Τρίπολη. Είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εργαστεί ως δημοσιογράφος τεχνολογίας στα περιοδικά RAM και xAKER, στο Pathfinder.gr, στο περιοδικό COMBusiness, στο ημερήσιο Newsletter COMToday και στη Ναυτεμπορική. Επίσης, έχει υπάρξει Υπεύθυνη Επικοινωνίας στη WOT και Marketing Executive στη Merlien Institute.

Πρόσφατα άρθρα

Η Tesla ερευνάται από το υπουργείο Δικαιοσύνης των ΗΠΑ για απάτη σχετικά με το FSD

Η Tesla φέρεται να διερευνάται από το Υπουργείο Δικαιοσύνης για το εάν οι αξιώσεις της…

08/05/2024

Kia EV3: Αυτό θα είναι το ηλεκτρικό – Πότε θα γίνει η παγκόσμια πρεμιέρα

Η Kia μόλις δημοσίευσε μερικές teaser εικόνες του επερχόμενου EV3 SUV της, το τελευταίο της…

08/05/2024

Πιθανή συνεργασία Apple – Rivian: Η τεχνογνωσία από το project Titan στα ηλεκτρικά R2 και R3

Μια συνεργασία μεταξύ της Apple και της κατασκευάστριας ηλεκτρικών οχημάτων Rivian θα μπορούσε να είναι…

07/05/2024

Τύπος ξεγέλασε τα ρομποταξί της Waymo με μπλούζα με το σήμα του ΣΤΟΠ (βίντεο)

Οι εταιρείες που αναπτύσσουν αυτόνομα οχήματα συχνά αναφέρονται στα απροσδόκητα σενάρια που συναντώνται κατά την…

06/05/2024

Nissan Townstar Evalia: Άνετο επταθέσιο πλήρως ηλεκτρικό βαν με τεράστιο χώρο φόρτωσης 3750 λίτρων

Tο Nissan Townstar Evalia έρχεται για να καλύψει τις ανάγκες και τις επιθυμίες μιας οικογένειας,…

05/05/2024

Σε λειτουργία πλήρως ηλεκτρικό πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 10.000 τόνων – Είναι εξοπλισμένο με πάνω από 50.000 kWh σε μπαταρίες

Η κινεζική κρατική εταιρεία COSCO Shipping εγκαινίασε αυτό που αποκαλεί το «μεγαλύτερο στον κόσμο» ηλεκτρικό…

04/05/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.