Smart Cities

Η SEAT απέκτησε την ισπανική εταιρεία car-sharing Respiro

Στην ταχύτατα αναπτυσσόμενη αγορά του “διαμοιρασμού” αυτοκινήτων (car-sharing), εισέρχεται η SEAT μετά την εξαγορά της ισπανικής start-up Respiro.

Στόχος της αυτοκινητοβιομηχανίας είναι μέσα στα επόμενα χρόνια να εξελιχθεί σε κορυφαίος πάροχος στις υπηρεσίες μετακινήσεων.

“Η Respiro είναι ένα project που βασίζεται σε ένα επιχειρηματικό μοντέλο με προοπτικές για την εταιρεία και μας επιτρέπει να συνεχίσουμε να κάνουμε πρόοδο στη δέσμευσή μας να βρούμε και να εξελίξουμε βιώσιμες και αποδοτικές λύσεις για τις μελλοντικές μετακινήσεις”, ανέφερε μεταξύ άλλων ο πρόεδρος της SEAT, Luca de Meo.

SEAT Connected Sharing: Πρόγραμμα car-sharing για τους υπαλλήλους της

H Respiro ιδρύθηκε το 2010 από τον Ian Paterson και την Inés De Saralegui και δραστηριοποιείται στη Μαδρίτη. Πρόκειται για μια πλατφόρμα ενοικίασης αυτοκινήτων με την ώρα.

Για να έχει κάποιος πρόσβαση στις υπηρεσίες θα πρέπει να πραγματοποιήσει εγγραφή και να αποκτήσει την κάρτα μέλους. Αυτή τη στιγμή αριθμεί 15.000 ενεργούς χρήστες και διαθέτει ένα εκτεταμένο δίκτυο παραλαβής και παράδοσης των οχημάτων της, σε διάφορα πάρκινγκ της Μαδρίτης, για την καλύτερη εξυπηρέτηση των συνδρομητών της.

Ο στόλος της αποτελείται από 200 οχήματα διαφόρων κατηγοριών και τεχνολογιών. Από πρακτικά αυτοκίνητα πόλης, μέχρι βανάκια για προσωπική ή επαγγελματική χρήση, με κινητήρες εσωτερικής καύσης, ηλεκτρικά, υβριδικά και εναλλακτικών καυσίμων (CNG, LGP). Σταδιακά αυτός ο στόλος θα αντικατασταθεί από μοντέλα της SEAT που θα φέρουν το λογότυπο ECO και θα χρησιμοποιούν συμπιεσμένο φυσικό αέριο (CNG).

Η μικρή εταιρεία (απασχολεί 23 υπαλλήλους) παρουσίασε ραγδαία ανάπτυξη με τον ετήσιο τζίρο το 2016 να ανέρχεται σε 1,8 εκατομμύρια ευρώ.

Τι ακριβώς είναι το ride-sharing, το ride-hailing και το car-sharing;

“Η άφιξη μιας μεγάλης αυτοκινητοβιομηχανίας όπως η SEAT, δίνει σημαντική ώθηση στην Respiro, καθώς μας επιτρέπει να επεκταθούμε και σε άλλες πόλεις, να εξερευνήσουμε νέα κανάλια και να εξελίξουμε το επιχειρηματικό μας μοντέλο”, τόνισε από την πλευρά της η Inés De Saralegui.

Πηγή

Μένιος Κατής

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Πρόσφατα άρθρα

Νέο Kia EV6: Με ανανεωμένη εμφάνιση, μεγαλύτερη αυτονομία

Το Kia EV6 ξεχώρισε στη σκηνή το 2021 ως ένα από τα πιο κομψά και…

02/05/2024

Γρήγορη φόρτιση: Είναι επιβλαβής για την μπαταρία του ηλεκτρικoύ σας;

Είναι επιβλαβές για τη μπαταρία του να πηγαίνετε συνεχώς το ηλεκτρικό σας αυτοκίνητο σε σταθμό…

02/05/2024

Συνεργασία Hyundai με Baidu για τεχνολογία self-driving

Η Hyundai Motor Group σχεδιάζει να συνεργαστεί με τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό Baidu για την…

01/05/2024

Νέες απολύσεις στην Tesla: “Φεύγει” ολόκληρη η ομάδα Supercharger

Μετά από έναν τεράστιο γύρο απολύσεων, που περιόρισε πάνω από το 10% του εργατικού δυναμικού…

01/05/2024

Xiaomi SU7: Έχουν κατασκευαστεί ήδη 10.000 μονάδες, 32 ημέρες μετά την έναρξη της παραγωγής

Το 10.000ο SU7 βγήκε από τη γραμμή παραγωγής της Xiaomi μόλις 32 μέρες μετά την…

30/04/2024

Mercedes-Benz: Δεν θα αφήσει το Apple CarPlay να “κυριεύσει” όλες τις οθόνες της

H Mercedes-Benz αποφάσισε να μην αφήσει το Apple CarPlay να κυριαρχήσει σε ολόκληρο το ταμπλό…

30/04/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.