Close

Πως Volvo και Polestar εξασφάλισαν έσοδα μέσω μείωσης εκπομπών CO2

Volvo XC40 Recharge P8 AWD

Volvo XC40 Recharge P8 AWD

H Volvo και η θυγατρική της, Polestar, ανακοίνωσαν πως το 2020 θα πετύχουν μείωση στις εκπομπές CO2 της γκάμας τους σε μεγαλύτερο ποσοστό από τον κοινό τους στόχο για το CO2 το 2020, όπως ορίζεται από τους κανονισμούς της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.

Ως αποτέλεσμα, η Volvo και η Polestar έχουν, ως Volvo Car Corporation, προχωρήσει σε μία κοινοπρακτική συμφωνία με τη Ford, προσφέροντας το πλεονάζον ποσό των δικών τους εκπομπών CO2 στη Ford και ενδεχομένως σε άλλους κατασκευαστές αυτοκινήτων, όπως προβλέπει το σύστημα συγκέντρωσης που εφαρμόζεται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Τα έσοδα που προκύπτουν από τη συμφωνία θα επανεπενδυθούν σε νέα project πράσινης τεχνολογίας.

«Για το Volvo Car Group, το μέλλον είναι ηλεκτρικό και μετασχηματίζουμε την εταιρεία μας προχωρώντας σε αποφασιστικές δράσεις», δήλωσε ο Håkan Samuelsson (Χόκαν Σάμιουελσον), CEO του Volvo Car Group. «Νιώθω ικανοποίηση διότι υπερβαίνουμε τους στόχους που είχαμε θέσει για τη μείωση των εκπομπών CO2. Αυτό αποδεικνύει ότι η στρατηγική μας είναι σωστή τόσο για την επιχειρηματική μας δράση όσο και για τον πλανήτη».

Polestar 2
Polestar 2

Η Volvo ήταν ο πρώτος καταξιωμένος κατασκευαστής αυτοκινήτων που δεσμεύτηκε για την πλήρη εφαρμογή της ηλεκτροκίνησης και η μόνη μάρκα που προσφέρει μια plug-in υβριδική έκδοση σε κάθε μοντέλο της γκάμας της. Επιπλέον, θα παρουσιάσει μια σειρά από πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα τα ερχόμενα χρόνια, αρχίζοντας από το XC40 Recharge.

Στα πρώτα τρία τρίμηνα του 2020, οι πωλήσεις των plug-in υβριδικών μοντέλων της εταιρείας στην Ευρώπη αντιπροσωπεύουν περισσότερο από το ένα τέταρτο των συνολικών πωλήσεών της στην ίδια ήπειρο. Στη διάρκεια αυτής της περιόδου, η Volvo Cars ήταν η νούμερο ένα premium μάρκα plug-in υβριδικών στην Ευρώπη σύμφωνα με μετρήσεις του IHS, ενώ έως το 2025 η εταιρεία στοχεύει το 50% των πωλήσεών της παγκοσμίως να προέρχεται από πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα και το υπόλοιπο από υβριδικά.

Όσον αφορά την Polestar, η εταιρεία ξεκίνησε ήδη εντός του 2020 τις παραδόσεις του πρώτου της πλήρως ηλεκτρικού μοντέλου, Polestar 2, και αναδεικνύεται τάχιστα σε μία από τις πλέον εξέχουσες μάρκες ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη, ενισχύοντας συνεχώς την παρουσία της στην αγορά.

Η στρατηγική της Volvo

Η στρατηγική της Volvo Cars για την ηλεκτροκίνηση αποτελεί τμήμα του φιλόδοξου κλιματικού της σχεδίου, στο πλαίσιο του οποίου η εταιρεία στοχεύει να γίνει κλιματικά ουδέτερη έως το 2040.

Το σχέδιο υπερβαίνει την απλή μείωση των εκπομπών «στην εξάτμιση» μέσω της ηλεκτροκίνησης. Η εταιρεία θα περιορίσει επίσης τις εκπομπές άνθρακα στο δίκτυο των εργοστασίων της και στις ευρύτερες δραστηριότητές της, στην εφοδιαστική αλυσίδα, ενώ θα διευρύνει την ανακύκλωση και την επαναχρησιμοποίηση υλικών.

Ως πρώτο, απτό βήμα προς τον στόχο της για το 2040, η εταιρεία στοχεύει να μειώσει το αποτύπωμα άνθρακα ανά αυτοκίνητο σε όλο τον κύκλο ζωής κατά 40% μεταξύ 2018 και 2025, συμπεριλαμβανομένης της μείωσης κατά 50% των εκπομπών «στην εξάτμιση» ανά αυτοκίνητο.

Πηγή

Ο Νίκος έχει πτυχίο από το Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών (ΗΜΜΥ) του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου. Ζει και εργάζεται στην Αθήνα σε πολυεθνική εταιρεία ενέργειας και καυσίμων. Οδηγεί ηλεκτρικό αυτοκίνητο από το 2007 και του αρέσουν τα ταξίδια στο εξωτερικό.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top