Close

Οι τιμές του ηλεκτρικού Fiat 500 la Prima στην Ελλάδα

Fiat 500 e la Prima

Fiat 500 e la Prima

Υψηλότερες οι τιμές των δυο εκδόσεων του ηλεκτρικού Fiat 500 σε σχέση με την Ιταλία, όπου ξεκίνησαν επίσημα οι παραγγελίες.

To Fiat 500 είναι το μοντέλο που έσωσε την τελευταία στιγμή την ιταλική εταιρεία από το χείλος του γκρεμού, πίσω στο 2007, όταν και επαναλανσαρίστηκε στην αγορά.

Τώρα, το θρυλικό αυτό μοντέλο αποτελεί το όχημα με το οποίο το FCA Group εισέρχεται στην εποχή της ηλεκτροκίνησης.

Στην Ιταλία, το Fiat 500 e la Prima, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο του Group, είναι διαθέσιμο για παραγγελίες, στις εκδόσεις cabrio και hatchback.

Στην ελληνική ιστοσελίδα της εταιρείας έχει ενεργοποιηθεί Configurator μέσω του οποίου οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να διαμορφώσουν το όχημά τους και εν συνεχεία με τον κωδικό QR που ισχύει για 90 ημέρες, να επισκεφθούν έναν επίσημο διανομέα.

Οι πωλήσεις του ηλεκτρικού Fiat 500 θα ξεκινήσουν τον ερχόμενο Οκτώβρη, όπως επισημαίνεται στο microsite που έχει δημιουργήσει η εταιρεία για το πρώτο της όχημα μηδενικών ρύπων.

Fiat 500 e la Prima
Fiat 500 e la Prima

Αναλυτικά οι τιμές με επιδότηση των ηλεκτρικών οχημάτων στην Ελλάδα

Οι τιμές στην Ελλάδα

Και πάμε στο διά ταύτα. Πόσο κοστίζει;

Όπως μπορείτε να δείτε στον Configurator, η τιμή του Fiat 500 e la Prima hatchback, ξεκινά από τα 35.177 ευρώ.

Η τιμή αυτή δεν περιλαμβάνει το ποσό της επιδότησης που προς το παρόν δεν το γνωρίζουμε, καθώς δεν έχει γίνει γνωστή η Λιανική Τιμή Προ Φόρων.

Αντίστοιχα, η έκδοση cabrio του Fiat 500 e la Prima κοστίζει, σύμφωνα πάντα με τον Configurator, 38.177 ευρώ (επίσης χωρίς επιδότηση).

Fiat 500 e la Prima
Fiat 500 e la Prima
10 χιλιάρικα κάτω στην Ιταλία με Ecobonus & απόσυρση!

Στην ιταλική αγορά πάντως οι τιμές λανσαρίσματος του ηλεκτρικού Fiat 500 είναι πιο χαμηλές. Η berlina (έτσι ονομάζεται η έκδοση hatchback) ξεκινά από τα 34.900 ευρώ ενώ η τιμή του cabrio είναι 37.900 ευρώ.

Σημειώστε δε ότι με τα κίνητρα που δίνει το κράτος οι τιμές αυτές μειώνονται σημαντικά. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι η τιμή του hatchback (berlina) διαμορφώνεται στα 28.900 ευρώ με το Ecobonus, ενώ αν συμπεριληφθεί και το όφελος της απόσυρσης, πέφτει στα 24.900 ευρώ, δηλαδή 10.000 ευρώ κάτω!

Εκδόσεις / Εξοπλισμός

Η έκδοση la Prima hatchback είναι διαθέσιμη σε τρία, αφιερωμένα στη φύση χρώματα, Ocean Green για τη θάλασσα, Mineral Grey για τη γη και Celestial Blue για τον ουρανό, ενώ είναι ιδιαίτερα πλούσια με στοιχεία όπως: εσωτερικό με επένδυση από οικολογικό δέρμα, full-LED φωτιστικά σώματα, τροχούς diamond-cut 17″, κ.α.

Σημειώστε δε ότι εφοδιάζεται με προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης (ADAS) που του δίνουν –για πρώτη φορά στην κατηγορία- δυνατότητα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2.

Fiat 500 e la Prima
Fiat 500 e la Prima

Για πρώτη φορά επίσης μοντέλο χρησιμοποιεί το σύστημα πολυμέσων με πλοήγηση UConnect 5, το οποίο διαθέτει οθόνη αφής 10,25 ιντσών και μοναδικές δυνατότητες συνδεσιμότητας, όπως ασύρματη σύνδεση με κινητά μέσω των εφαρμογών CarPlay / Android Auto.

Οι μπαταρίες χωρητικότητας 42kWh του μοντέλου του εξασφαλίζουν αυτονομία 320χλμ. στον κύκλο WLTP και έως 458χλμ. στον αστικό κύκλο!

Επίσης, ο ταχυφορτιστής των 85kW δίνει τη δυνατότητα φόρτισης στο 80% σε μόλις 35 λεπτά, ενώ για διαδρομή 50χλμ. η φόρτιση διαρκεί μόλις 5 λεπτά!

«Made in Turin»

To ηλεκτρικό Fiat 500 θα κατασκευάζεται στο ιστορικό εργοστάσιο του Mirafiori, το οποίο εγκαινιάστηκε το 1939 και αποτελεί ένα από τα μακροβιότερα εργοστάσια αυτοκινήτου στην Ευρώπη.

Fiat 500 e la Prima
Fiat 500 e la Prima

Περίπου 1.200 άτομα θα ασχολούνται αποκλειστικά με την παραγωγή του νέου μοντέλου με την ετήσια δυνατότητα παραγωγής των 80.000 μονάδων να μπορεί να αυξηθεί εφόσον απαιτηθεί κάτι τέτοιο.

Η συνολική επένδυση που πραγματοποιήθηκε είναι της τάξης των 700 εκατομμυρίων ευρώ, ενώ το Νέο ηλεκτρικό 500 σχεδιάστηκε, εξελίχθηκε και κατασκευάζεται στην Ιταλία ως ένα πραγματικό «Made in Italy» και «Made in Turin» προϊόν.

Πηγή 1, 2, 3

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top