Electric Cars

Οι λόγοι που αναμένεται να εκτοξευτούν οι πωλήσεις των ηλεκτρικών οχημάτων μέχρι το 2030

Άκρως ενδιαφέροντα στοιχεία για την πορεία της ηλεκτροκίνησης και των πωλήσεων των ηλεκτρικών οχημάτων στη δεκαετία που διανύουμε παρουσίασε η Deloitte.

Η εταιρεία εκτιμά ότι οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα φτάσουν τα 11,2 εκατομμύρια το 2025 και τα 31,1 εκατομμύρια έως το 2030.

Σημειώνει μάλιστα πως τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα αντιπροσωπεύουν το 81% όλων των αυτοκινήτων νέας τεχνολογίας, ξεπερνώντας κατά πολύ τις πωλήσεις υβριδικών αυτοκινήτων.

Όπως αναφέρει η Deloitte, οι λόγοι που θα οδηγήσουν στην αύξηση των πωλήσεων των ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων έχουν να κάνουν με την επίλυση των περισσότερων προβλημάτων που εντοπίζονται σήμερα και λειτουργούν ως τροχοπέδη, αλλά και την αλλαγή στη συμπεριφορά των καταναλωτών.

Αυτοί είναι οι λόγοι

Πιο αναλυτικά, όπως αναφέρει η έρευνα, τα κίνητρα αγοράς ηλεκτρικών οχημάτων που διαδραματίζουν πολύ σημαντικό ρόλο όπως επίσης και η αύξηση των σταθμών φόρτισης.

Σε όλα αυτά θα πρέπει να προσθέσουμε και το κόστος των μπαταριών, το οποίο αναμένεται να μειωθεί την επόμενη τετραετία, γεγονός που θα έχει (θετικό) αντίκτυπο στις τιμές των ηλεκτρικών οχημάτων.

Μάλιστα, η Deloitte υποστηρίζει ότι σύντομα η τιμή ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου θα είναι σχεδόν ίδια με αυτή ενός οχήματος με κινητήρα εσωτερικής καύσης (βενζίνης ή πετρελαίου).

Κάποιοι ακόμα παράγοντες που παίζουν τον ρόλο τους στην αύξηση των πωλήσεων των ηλεκτροκίνητων είναι η επίτευξη στόχων για τις εκπομπές ρύπων από την πλευρά των αυτοκινητοβιομηχανιών, αλλά και η αύξηση της τεχνολογίας που έχουν τα ηλεκτρικά οχήματα.

Όλα αυτά εντάσσονται στο γενικότερο πλάνο που υπάρχει σε παγκόσμιο επίπεδο, το οποίο προβλέπει μηδενικές εκπομπές ρύπων για τις μετακινήσεις μέχρι το 2050 και η προτεινόμενη απαγόρευση της πώλησης ρυπογόνων οχημάτων μέχρι το 2035.

Πηγή

Μένιος Κατής

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Πρόσφατα άρθρα

Tesla Autopilot: Συνδέεται με 13 θανάτους και εκατοντάδες τροχαία σύμφωνα με νέα έρευνα

H χρήση του αυτόματου πιλότου του Advanced Driver Assistance System (ADAS) επιπέδου 2 χρειάζεται στενή…

27/04/2024

Mazda EZ-6: Το νέο κομψό σεντάν με έως 1.000 χλμ. αυτονομία

Στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνου παρουσιάστηκε το Mazda EZ-6, ένα σωστό πισωκίνητο, πλήρως ηλεκτρικό ή…

26/04/2024

Honda: Ιστορική επένδυση 11 δισ. δολαρίων για την κατασκευή 240.000 πλήρως ηλεκτρικών το χρόνο

Η Honda εντάσσεται επιτέλους στον αγώνα ηλεκτρικών οχημάτων, αφού ανακοίνωσε μια τεράστια επένδυση 11 δισεκατομμυρίων…

26/04/2024

Ford: Σχέδια για κατασκευή κερδοφόρων, προσιτών πλήρως ηλεκτρικών αυτοκινήτων με τιμή κάτω από 30.000$

Η Ford ανέφερε πτώση των εσόδων από ηλεκτρικά οχήματα την Τετάρτη, ωστόσο τα στελέχη έδειχναν…

25/04/2024

Kia EV3: Αποκαλύπτεται η σιλουέτα του compact ηλεκτρικού στο πρώτο teaser

Τα ηλεκτρικά οχήματα της Kia έχουν αποδειχθεί εξαιρετικά επιτυχημένα παγκοσμίως και η νοτιοκορεάτικη αυτοκινητοβιομηχανία θέλει…

25/04/2024

Tesla: Αλλάζει τα σχέδιά της για την κατασκευή φθηνότερων ηλεκτρικών αυτοκινήτων

Η Tesla ανακοίνωσε ότι αλλάζει το σχέδιό της να εισαγάγει φθηνότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που θα…

24/04/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.