Smart Cities

Οι κολοσσοί στην Κίνα στρέφονται στην αυτόνομη οδήγηση

Η Alibaba προστέθηκε στο δίκτυο των κινέζικων τεχνολογικών κολοσσών που δοκιμάζουν αυτόνομα οχήματα. Στην κούρσα της αυτόνομης οδήγησης ήδη βρίσκονται και οι Tencent και Baidu.

Είναι γνωστό βέβαια ότι οι εταιρείες τεχνολογίας στην Κίνα καταπιάνονται με πολλά πράγματα. Εκτός από τις Baidu, Alibaba και Tencent και μικρότερες startup έχουν μπει στην κούρσα της αυτόνομης οδήγησης.

Η είδηση για την Alibaba βέβαια δεν είναι καινούρια καθώς τον περασμένο μήνα αναφέρθηκε ότι στην πόλη Hangzhou –που βρίσκονται τα κεντρικά γραφεία της Alibaba- κατασκευάστηκε η πρώτη διαδρομή για αυτόνομα οχήματα. Χτες η Alibaba επιβεβαίωσε ότι διεξάγει δοκιμές αυτόνομης οδήγησης σε μόνιμη βάση και είναι έτοιμη να ξεκινήσει δημόσιες δοκιμές. Για να ενισχύσει την ομάδα αυτόνομης οδήγησης η εταιρεία θα προσλάβει πάνω από 50 μηχανικούς.

Από τους τεχνολογικούς κολοσσούς της Κίνας, αυτή που μας έχει απασχολήσει περισσότερο είναι η Baidu, η οποία ήδη αναπτύσσει από το 2015 το σύστημα αυτόνομης οδήγησης Apollo που ευελπιστεί να γίνει κάτι σαν το Android για αυτόνομα οχήματα. Στα σχέδια της εταιρείας είναι να παράγει μαζικά αυτόνομα (ή ημιαυτόνομα) οχήματα που θα τρέχουν το Apollo μέχρι το 2019. Προς αυτήν την κατεύθυνση έχει συνάψει συμφωνίες με πάνω από 90 εταιρείες, ανάμεσα στις οποίες οι Microsoft και Daimler.

H Tencent από την πλευρά της επίσης έχει «βγάλει» τα αυτόνομα οχήματά της στους δρόμους για δοκιμές, ενώ το σύστημα αυτόνομης οδήγησης που διαθέτει είναι έτοιμο από τον Νοέμβριο. Την ίδια στιγμή έχει επενδύσει στην Didi Chuxing, μια εταιρεία ride-hailing, η οποία επίσης επενδύσεις στην αυτόνομη οδήγηση και ενδεχομένως να λανσάρει σχετική υπηρεσία το 2022.

Η Κίνα μάλιστα είναι ιδιαίτερα αισιόδοξη καθώς θα ήθελε μέχρι το 2020 τα μισά οχήματα που θα έχει στους δρόμους να είναι εν μέρει αυτόνομα. Για τον λόγο αυτό, η κυβέρνηση έχει δώσει δικαιοδοσία, ώστε κάθε τοπική αρχή να επιτρέπει τη διεξαγωγή πιλοτικών δοκιμών στους δρόμους της, κάτι που θα τεθεί σε ισχύ από την 1η Μαΐου.

Πηγή

Λαΐδα Λιμνιάτη

Η Λαΐδα Λιμνιάτη γεννήθηκε στην Αυστραλία και μεγάλωσε στην Τρίπολη. Είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εργαστεί ως δημοσιογράφος τεχνολογίας στα περιοδικά RAM και xAKER, στο Pathfinder.gr, στο περιοδικό COMBusiness, στο ημερήσιο Newsletter COMToday και στη Ναυτεμπορική. Επίσης, έχει υπάρξει Υπεύθυνη Επικοινωνίας στη WOT και Marketing Executive στη Merlien Institute.

Πρόσφατα άρθρα

Rivian: Παίρνει 827 εκατομμύρια δολάρια για να επεκτείνει το εργοστάσιο για την παραγωγή του R2

Κάθε καινούργια εταιρεία αυτοκινήτων χρειάζεται τεράστιες, μακροπρόθεσμες επενδύσεις σε νέες εγκαταστάσεις παραγωγής, αλυσίδες εφοδιασμού και…

03/05/2024

Volkswagen ID.3: Ανανεώνεται με καλύτερο infotainment και ισχύ για το Pro S

H Volkswagen ανακοίνωσε ένα ανανεωμένο ID.3, το οποίο συνοδεύεται από ένα ανανεωμένο σύστημα infotainment, αντιμετωπίζοντας…

03/05/2024

Νέο Kia EV6: Με ανανεωμένη εμφάνιση, μεγαλύτερη αυτονομία

Το Kia EV6 ξεχώρισε στη σκηνή το 2021 ως ένα από τα πιο κομψά και…

02/05/2024

Γρήγορη φόρτιση: Είναι επιβλαβής για την μπαταρία του ηλεκτρικoύ σας;

Είναι επιβλαβές για τη μπαταρία του να πηγαίνετε συνεχώς το ηλεκτρικό σας αυτοκίνητο σε σταθμό…

02/05/2024

Συνεργασία Hyundai με Baidu για τεχνολογία self-driving

Η Hyundai Motor Group σχεδιάζει να συνεργαστεί με τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό Baidu για την…

01/05/2024

Νέες απολύσεις στην Tesla: “Φεύγει” ολόκληρη η ομάδα Supercharger

Μετά από έναν τεράστιο γύρο απολύσεων, που περιόρισε πάνω από το 10% του εργατικού δυναμικού…

01/05/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.