Close

NIO EE7: Hλεκτρικό σεντάν που θα υποστηρίζει αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 4

NIO EE7 teaser

NIO EE7 teaser

Μετά από τρία UV και ένα hypercar, η NIO ετοιμάζεται να παρουσιάσει ένα νέο μοντέλο το οποίο θα είναι σεντάν και θα ονομάζεται κατά πάσα πιθανότητα, EE7.

Μάλιστα, η εταιρεία δημοσίευσε ένα teaser του νέου αυτοκινήτου της στην εφαρμογή της για smartphones, στο οποίο απεικονίζεται το εμπρόσθιο τμήμα του οχήματος. Σύμφωνα με τις πληροφορίες που υπάρχουν, η NIO αναμένεται να παρουσιάσει το νέο της ηλεκτρικό μοντέλο κατά τη διάρκεια της NIO Day που θα λάβει χώρα στις 9 Ιανουαρίου 2021 στην πόλη Chengdu της Κίνας.

Πηγές μέσα από την εταιρεία αναφέρουν πως το νέο σεντάν της NIO θα ονομάζεται EE7 και θα αποτελεί τη ναυαρχίδα της εταιρείας όσον αφορά σε αυτό το στυλ αμαξώματος. Το EE7 αναμένεται να βγει στην παραγωγή το 2022 και θα εφοδιάζεται, μεταξύ άλλων, με προηγμένα συστήματα που θα υποστηρίζουν αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 4.

Προς το παρόν δεν υπάρχουν λεπτομέρειες σχετικά με τα τεχνικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου. Ωστόσο θεωρείται βέβαιο πως και αυτό το μοντέλο θα προσφέρεται χωρίς μπαταρία υποστηρίζοντας την πρωτοποριακή υπηρεσία BaaS που έχει αναπτύξει η NIO.

Αυτή τη στιγμή στην γκάμα της ΝΙΟ υπάρχουν τρία μοντέλα ευρείας παραγωγής τα οποία είναι αμιγώς ηλεκτρικά και πωλούνται μόνο στην Κίνα. Πρόκειται για τα SUV ES6, ES8, EC6 και το EP9, το hypercar του 1 MW (1.341 hp).

Πωλήσεις ρεκόρ

Από τις αρχές του 2020 μέχρι και τον Οκτώβριο η NIO είχε παραδώσει συνολικά 26.375 οχήματα, παρουσιάζοντας αύξηση της τάξης του 113,7% σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα πέρσι.

Εδώ θα πρέπει να πούμε το εξής: το πρώτο μοντέλο που βγήκε στην παραγωγή ήταν το ES8, το 2018, για να ακολουθήσει τον επόμενο χρόνο (2019) το ES6 και εσχάτως (Σεπτέμβριο του 2020) το EC6. Από το 2018 έως και τις 31 Αυγούστου 2020 η NIO έχει πουλήσει 58.288 ES8, ES6 και EC6. Βάσει των στοιχείων που υπάρχουν, η κινεζική εταιρεία σημείωσε το 2018 8.111 πωλήσεις και το 2019 14.169.

Ετοιμάζεται για Ευρώπη

Στόχος της NIO είναι να λανσάρει τα προϊόντα της στην ευρωπαϊκή αγορά. Και αυτό σύμφωνα με το πλάνο της εταιρείας θα συμβεί εντός του 2021, πιθανότατα το δεύτερο εξάμηνο του έτους. Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε την τιμολογιακή πολιτική που θα ακολουθήσει καθώς επίσης και την ανταπόκριση που θα έχουν τα οχήματά της όπως επίσης και το αν η εταιρεία θα εφαρμόσει την στρατηγική της αντικατάστασης μπαταριών και επί ευρωπαϊκού εδάφους.

Πηγή

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top