Close

Mercedes CLA Sedan: Δεν μπορεί να φορτίσει σε σταθμούς φόρτισης 400V – Προσφέρει αυτονομία 492 μιλίων

Όσον αφορά τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, η φόρτιση των 800V είναι το τρέχον κορυφαίο επίπεδο γρήγορης φόρτισης, επιτρέποντας στα οχήματα να φορτίζουν στα 350 kW ή περισσότερο, γεμίζοντας τις μπαταρίες τους σε λιγότερο χρόνο από ό,τι χρειάζεται για να φτιάξετε μια πίτσα.

Το πρόβλημα με τη φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων είναι ότι δεν μπορείτε πάντα να φορτίζετε με τον ταχύτερο ρυθμό, επομένως τα ηλεκτρονικά για τη φόρτιση αυτοκινήτων λειτουργούν με τρόπο που σημαίνει ότι δεν χρειάζεται να το κάνετε εσείς. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο μπορείτε να συνδέσετε το ηλεκτρικό σας όχημα 350 kW σε μια πρίζα Επιπέδου 3 50 kW ή να συνδέσετε το ηλεκτρικό σας όχημα 50 kW σε μια πρίζα 350 kW. Αυτό κάνει τη φόρτιση απλή.

Για κάποιο λόγο, όμως η Mercedes-Benz έχει επιλέξει το νέο της μοντέλο ταχείας φόρτισης να μην μπορεί να χρησιμοποιήσει σταθμό 400V, αποκόπτοντάς το από έναν τεράστιο αριθμό δημόσιων σημείων φόρτισης.

Το Wards Auto εντόπισε τα ψιλά γράμματα στον διαδικτυακό διαμορφωτή αυτοκινήτων της Mercedes-Benz. Η καταχώριση του CLA EV συνοδεύεται από την ακόλουθη σημείωση: «Λάβετε υπόψη ότι η φόρτιση σε σταθμούς φόρτισης 400V δεν είναι δυνατή και για αυτόν τον λόγο δεν εμφανίζονται στο σύστημα πλοήγησης».

Απαντώντας στην ερώτηση του Wards σχετικά με την τεχνολογία που λείπει, η Benz ανέφερε τη μέγιστη αυτονομία WLTP των 492 μιλίων αντί να δώσει μια εξήγηση. Η τεχνολογία φόρτισης 400V καταργείται σταδιακά, αλλά επειδή η εγκατάσταση νέων καμπινών και, σε ορισμένες περιπτώσεις, η αντικατάσταση των εισερχόμενων καλωδίων είναι δαπανηρή, είναι μια διαδικασία που πιθανότατα θα χρειαστεί λίγο χρόνο.

Ενώ η έκθεση κάλυπτε μόνο τρεις χώρες στην Ευρώπη, τη Γερμανία, την Αυστρία και την Ελβετία, το CarBuzz επικοινώνησε με την Mercedes-Benz USA για να μάθει αν η τεχνολογία θα ήταν η ίδια για αυτοκίνητα αμερικανικών προδιαγραφών. Η απάντηση ήταν ότι η νέα CLA δεν θα είχε δυνατότητα φόρτισης 400V όταν θα έφτανε στις ΗΠΑ.

«Η νέα CLA λανσάρεται με τη νέα ηλεκτρική αρχιτεκτονική της Mercedes-Benz και βασίζεται σε μια πρόσφατα αναπτυγμένη, αποτελεσματική και ισχυρή τεχνολογία 800V. Αυτή μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να επιτρέψει μια ισχυρή και εξίσου αποτελεσματική διαδικασία φόρτισης σε σταθμούς ταχείας φόρτισης 800V DC, των οποίων το μερίδιο σε ολόκληρο το δίκτυο φόρτισης αυξάνεται συνεχώς.»

– Εκπρόσωπος της Mercedes-Benz στο CarBuzz .

Ο εκπρόσωπος επιβεβαίωσε ότι η φόρτιση 400V DC δεν ήταν δυνατή. Η CLA μπορεί να φορτίσει στα 320 kW, η οποία είναι ταχύτερη από τα αυτοκίνητα με δυνατότητα 400V, αλλά παρουσιάζει ορισμένα προβλήματα. Κυρίως, τη δυνατότητα εύρεσης ενός σημείου φόρτισης και ενημέρωσης για το αν θα λειτουργήσει μέχρι να την συνδέσετε.

Το ηλεκτρικό σύστημα 800V της CLA επιτρέπει γρήγορη φόρτιση έως και 320 kW, αλλά αυτή η ταχύτητα φόρτισης απαιτεί σταθμό φόρτισης με δυνατότητα 800V. Πολλές τοποθεσίες εξακολουθούν να χρησιμοποιούν ισχύ 400V DC, επειδή κατασκευάστηκαν πριν τα 800V γίνουν συνηθισμένα ή, σε ορισμένες περιπτώσεις, ακόμη και διαθέσιμα. Κανονικά μπορούν να φορτίσουν ένα ηλεκτρικό όχημα έως και 250 kW, αλλά δεν θα μπορούν να φορτίσουν καθόλου μια CLA.

Άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες αντιμετωπίζουν αυτό το πρόβλημα με σχετικά απλούς τρόπους. Τα αυτοκίνητα Hyundai και Kia E-GMP διαθέτουν εσωτερικό μετατροπέα για να διασφαλίζεται ότι μπορούν να διαχειριστούν οποιαδήποτε τάση. Η Audi και η Porsche ουσιαστικά χωρίζουν την μπαταρία στα δύο, κάνοντάς την σαν το αυτοκίνητο να φορτίζει ένα ζεύγος μπαταριών 400V αντί για μία στα 800.

Είναι μια πολύ περίεργη απόφαση, ειδικά επειδή η ηλεκτρική CLA διαθέτει θύρα φόρτισης NACS, όπως προτιμούν οι σταθμοί Supercharger της Tesla. Μόνο οι τελευταίοι σταθμοί Supercharger V4 χρησιμοποιούν 800V, κάτι που θα μπορούσε να δημιουργήσει σοβαρό πρόβλημα φόρτισης για τους ιδιοκτήτες που χρειάζονται πρίζα. Τουλάχιστον μέχρι να τεθούν σε λειτουργία περισσότεροι σταθμοί 800V.

[via]

Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top