Close

Lexus LF-ZC: Ένα τολμηρό ηλεκτρικό σεντάν που φτάνει στην αγορά το 2026

Στο Japan Mobility Show η Lexus παρουσίασε το BEV LF-ZC Concept, ένα πολύ τολμηρό ηλεκτρικό σεντάν που οδεύει προς παραγωγή σε τρία χρόνια.

Το ακρωνύμιο σημαίνει Lexus Future Zero-Emission Catalyst και το όχημα είναι χαμηλό, φαρδύ με προφίλ σχεδόν κουπέ και στρογγυλεμένο πίσω άκρο. Σύμφωνα με τους σχεδιαστές της Lexus, το αυτοκίνητο παραγωγής θα είναι κάποιου είδους hatchback και από άποψη μεγέθους θα είναι στο ίδιο επίπεδο με το Lexus IS.

«Το LF-ZC χαρακτηρίζεται από τις κομψές αναλογίες, το χαμηλό κέντρο βάρους, την ευρύχωρη καμπίνα και τη συναισθηματικά φορτισμένη σχεδίαση που συνδυάζει άψογα τη λειτουργικότητα και την αισθητική», δήλωσε η Lexus σε δελτίο Τύπου. Αυτό το σχήμα δίνει επίσης στο LF-ZC έναν ισχυριζόμενο εξαιρετικά χαμηλό συντελεστή οπισθέλκουσας μόλις 0,2. Είναι γεμάτο εφαρμογές, υπηρεσίες λογισμικού και βιώσιμα υλικά.

lexus concept

Η Lexus λέει ότι το αυτοκίνητο στοχεύει να έχει “περίπου διπλάσια εμβέλεια από τα συμβατικά BEV,” ή περίπου 1.000 χιλιόμετρα χάρη στις πρισματικές μπαταρίες υψηλής απόδοσης.

Η ισχύς πηγαίνει και στους τέσσερις τροχούς μέσω του συστήματος DIRECT4 της Lexus και περιλαμβάνει το σύστημα Steer-By-Wire που βρίσκεται στο RZ.

Υπάρχουν, επίσης, πολλές οθόνες. Υπάρχει μια κεντρική οθόνη μπροστά από τον οδηγό, και στην πλευρά του συνοδηγού, μια ευρεία, στενή οριζόντια οθόνη. Η Lexus το αποκαλεί “ψηφιοποιημένο Έξυπνο Πιλοτήριο” και το υποτιθέμενο πλεονέκτημα είναι η ενοποίηση διαφόρων σημαντικών λειτουργιών με εύκολη πρόσβαση στον οδηγό. “Τα χειριστήρια για τις λειτουργίες του οχήματος όπως η αλλαγή ταχύτητας, το ADAS και η επιλογή τρόπου οδήγησης βρίσκονται όλα στο αριστερό ψηφιακό pad. Οι λειτουργίες άνεσης όπως η μουσική, ο έλεγχος κλίματος, το τηλέφωνο και οι λειτουργίες AI έχουν ομαδοποιηθεί στο δεξί ψηφιακό pad, σχεδιασμένο για διαισθητικό και εύκολη στη χρήση διάταξη», είπε η αυτοκινητοβιομηχανία.

lexus concept

Όσον αφορά στη διακόσμηση, στο εσωτερικό έχουμε παντού μπαμπού. Το αυτοκίνητο εντάσσεται σε μια αυξανόμενη ομάδα οχημάτων, ιδιαίτερα πολυτελών, όπου η χρήση κυκλικών και βιώσιμων υλικών έχει προτεραιότητα ως μέρος των συνολικών στόχων μείωσης του CO2 των αυτοκινητοβιομηχανιών πέρα ​​από τις εκπομπές ρύπων.

Από πλευράς λογισμικού, χρησιμοποιεί την επερχόμενη συνδεδεμένη πλατφόρμα Arene OS της Toyota, η οποία επιτρέπει τις over-the-air ενημερώσεις και την προσθήκη νέων λειτουργιών με την πάροδο του χρόνου. Λέγεται επίσης ότι μπορεί να “μάθει” πώς αρέσει σε ένα άτομο να οδηγεί, προσαρμόζοντας το hardware στις δικές του προτιμήσεις επιτάχυνσης και χειρισμού. Και προσθέτει έναν νέο βοηθό τεχνητής νοημοσύνης που ονομάζεται Butler, ο οποίος λειτουργεί ως ένας ψηφιακός μπάτλερ που βοηθά στις καθημερινές σας ανάγκες πίσω από το τιμόνι.

[via]

Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top