Smart Cities

Η Lexus είναι η κατασκευάστρια με τη μεγαλύτερη αφοσίωση πελατών

Η Lexus αποτελεί την κατασκευάστρια αυτοκινήτων με τη μεγαλύτερη αφοσίωση πελατών, βάσει στοιχείων της Carmax.

H Carmax, η μεγαλύτερη αντιπροσωπεία αυτοκινήτων στις ΗΠΑ ανέλυσε τις συνήθειες των πελατών της το 2017 με έμφαση στο κατά πόσον αυτοί όταν αγοράζουν ένα νέο αυτοκίνητο επιλέγουν την ίδια μάρκα, μοντέλο ή στυλ αυτοκινήτου με το προηγούμενο.

Τα στοιχεία κατέδειξαν ότι το 30,4% των πελατών που είχαν Lexus αγόρασαν ξανά Lexus. Ακολουθούν οι κάτοχοι Mercedes-Benz, με το 28,3% από αυτούς να αγοράζει πάλι ίδια μάρκα και την τριάδα συμπληρώνει η Ford, με το 26,1% των κατόχων να επιλέγουν ξανά ένα Ford όχημα.

Στον αντίποδα, μόλις το 7,9% των ιδιοκτητών αγοράζει ξανά όχημα της Volkswagen, γεγονός που ίσως αποδίδεται στο Dieselgate. Δεύτερη από το τέλος βρίσκεται η Mazda, με το 8,2% των κατόχων να αγοράζουν ξανά όχημά της και την τριάδα από το τέλος συμπληρώνει η Volvo με 9,9%.

Ο μέσος όρος ιδιοκτητών που αγοράζει την ίδια μάρκα αυτοκινήτου ανέρχεται στο 19,4%.

Όσον αφορά στα μοντέλα, το 30,7% των ιδιοκτητών επιλέγουν ξανά ένα Chevrolet Corvette κι ακολουθεί το Lexus RX 350. Στην τρίτη θέση φιγουράρει το Dodge Ram 1500.

Όσο για το στυλ, το πιο δημοφιλές είναι το τετράθυρο σπορ SUV με 61% των ιδιοκτητών να το επιλέγουν και πάλι. Στη δεύτερη θέση βρίσκεται με 47,5% το sedan. Στον αντίποδα, το στυλ που επιλέχθηκε ξανά τις λιγότερες φορές είναι το δίπορτο hatchback με «επαναφορά» 5,9%.

Να σημειωθεί ότι η έρευνα της Carmax είναι περιορισμένη σε συγκεκριμένη αγορά κι αφορά στους πελάτες της. Οπότε το δείγμα ίσως να μην είναι ενδεικτικό. Άλλες έρευνες καταδεικνύουν ότι η αφοσίωση πολλές φορές υποκινείται από τις τιμές και τον κινητήρα του οχήματος και ίσως η General Motors να έχει τη μεγαλύτερη αφοσίωση διεθνώς.

Πηγή

Λαΐδα Λιμνιάτη

Η Λαΐδα Λιμνιάτη γεννήθηκε στην Αυστραλία και μεγάλωσε στην Τρίπολη. Είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει εργαστεί ως δημοσιογράφος τεχνολογίας στα περιοδικά RAM και xAKER, στο Pathfinder.gr, στο περιοδικό COMBusiness, στο ημερήσιο Newsletter COMToday και στη Ναυτεμπορική. Επίσης, έχει υπάρξει Υπεύθυνη Επικοινωνίας στη WOT και Marketing Executive στη Merlien Institute.

Πρόσφατα άρθρα

Συνεργασία Hyundai με Baidu για τεχνολογία self-driving

Η Hyundai Motor Group σχεδιάζει να συνεργαστεί με τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό Baidu για την…

01/05/2024

Νέες απολύσεις στην Tesla: “Φεύγει” ολόκληρη η ομάδα Supercharger

Μετά από έναν τεράστιο γύρο απολύσεων, που περιόρισε πάνω από το 10% του εργατικού δυναμικού…

01/05/2024

Xiaomi SU7: Έχουν κατασκευαστεί ήδη 10.000 μονάδες, 32 ημέρες μετά την έναρξη της παραγωγής

Το 10.000ο SU7 βγήκε από τη γραμμή παραγωγής της Xiaomi μόλις 32 μέρες μετά την…

30/04/2024

Mercedes-Benz: Δεν θα αφήσει το Apple CarPlay να “κυριεύσει” όλες τις οθόνες της

H Mercedes-Benz αποφάσισε να μην αφήσει το Apple CarPlay να κυριαρχήσει σε ολόκληρο το ταμπλό…

30/04/2024

Tesla: Εγκρίνει η Κίνα την ανάπτυξη του Full Self-Driving;

Η μετοχή της Tesla (TSLA) είδε άνοδο το πρωί της Μ. Δευτέρας μετά από αρκετές…

29/04/2024

Polestar 5: Πρωτότυπο όχημα μπόρεσε να φορτίσει από 10 σε 80% σε μόλις 10 λεπτά

Η Polestar συνεργάζεται με τους ειδικούς μπαταριών Storedot με έδρα το Ισραήλ για να βελτιώσει…

29/04/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.