Η Lexus αποτελεί την κατασκευάστρια αυτοκινήτων με τη μεγαλύτερη αφοσίωση πελατών, βάσει στοιχείων της Carmax.
H Carmax, η μεγαλύτερη αντιπροσωπεία αυτοκινήτων στις ΗΠΑ ανέλυσε τις συνήθειες των πελατών της το 2017 με έμφαση στο κατά πόσον αυτοί όταν αγοράζουν ένα νέο αυτοκίνητο επιλέγουν την ίδια μάρκα, μοντέλο ή στυλ αυτοκινήτου με το προηγούμενο.
Τα στοιχεία κατέδειξαν ότι το 30,4% των πελατών που είχαν Lexus αγόρασαν ξανά Lexus. Ακολουθούν οι κάτοχοι Mercedes-Benz, με το 28,3% από αυτούς να αγοράζει πάλι ίδια μάρκα και την τριάδα συμπληρώνει η Ford, με το 26,1% των κατόχων να επιλέγουν ξανά ένα Ford όχημα.
Στον αντίποδα, μόλις το 7,9% των ιδιοκτητών αγοράζει ξανά όχημα της Volkswagen, γεγονός που ίσως αποδίδεται στο Dieselgate. Δεύτερη από το τέλος βρίσκεται η Mazda, με το 8,2% των κατόχων να αγοράζουν ξανά όχημά της και την τριάδα από το τέλος συμπληρώνει η Volvo με 9,9%.
Ο μέσος όρος ιδιοκτητών που αγοράζει την ίδια μάρκα αυτοκινήτου ανέρχεται στο 19,4%.
Όσον αφορά στα μοντέλα, το 30,7% των ιδιοκτητών επιλέγουν ξανά ένα Chevrolet Corvette κι ακολουθεί το Lexus RX 350. Στην τρίτη θέση φιγουράρει το Dodge Ram 1500.
Όσο για το στυλ, το πιο δημοφιλές είναι το τετράθυρο σπορ SUV με 61% των ιδιοκτητών να το επιλέγουν και πάλι. Στη δεύτερη θέση βρίσκεται με 47,5% το sedan. Στον αντίποδα, το στυλ που επιλέχθηκε ξανά τις λιγότερες φορές είναι το δίπορτο hatchback με «επαναφορά» 5,9%.
Να σημειωθεί ότι η έρευνα της Carmax είναι περιορισμένη σε συγκεκριμένη αγορά κι αφορά στους πελάτες της. Οπότε το δείγμα ίσως να μην είναι ενδεικτικό. Άλλες έρευνες καταδεικνύουν ότι η αφοσίωση πολλές φορές υποκινείται από τις τιμές και τον κινητήρα του οχήματος και ίσως η General Motors να έχει τη μεγαλύτερη αφοσίωση διεθνώς.