Electric Cars

Hyundai County Electric: Ηλεκτρικό minibus με αυτονομία 250 χιλιόμετρα

Η Hyundai παρουσίασε ένα ηλεκτρικό minibus, εν ονόματι County Electric, με αυτονομία 250 χιλιόμετρα και κορυφαία επίπεδα ασφάλειας.

Το γεγονός, ότι όλοι οι κατασκευαστές αυτοκινήτου στρέφονται σιγά-σιγά στην ηλεκτροκίνηση, επηρεάζει και τις εταιρείες, που είναι υπεύθυνες για την κατασκευή λεωφορείων.

Ήδη, έχουμε δει κάποια πρώτα παραδείγματα, όπως το Solaris Urbino 15 LE, ένα ηλεκτρικό λεωφορείο για αστικές και υπεραστικές μετακινήσεις, τη στιγμή που το 2019 το 4,1% των λεωφορείων στην Ευρώπη ήταν ηλεκτρικά. Ωστόσο, η Hyundai σκέφτηκε να δημιουργήσει κάτι πιο μικρό, το οποίο θα είναι ικανό για σύντομα και οικονομικά ταξίδια.

Για την ακρίβεια, παρουσίασε το County Electric, ένα ηλεκτρικό minibus, το οποίο θα εξοπλίζεται με μία μπαταρία χωρητικότητας 128 kWh, η οποία θα προσφέρει αυτονομία για 250 χιλιόμετρα με μία φόρτιση. Θα κυκλοφορήσει σε διάφορες εκδόσεις, καθώς θα χωράει από 15 έως 33 άτομα, ενώ το μήκος του θα είναι 7,71 μέτρα.

Επίσης, θα διαθέτει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας από πλευράς ασφάλειας, ώστε να αποφευχθούν τα ατυχήματα κατά την επιβίβαση και την αποβίβαση των επιβατών, με μία ποικιλία από αισθητήρες να φροντίζουν γι’ αυτό.

Ένας εξ’ αυτών είναι και ο ultrasonic, που δε θα επιτρέπει στις πόρτες να κλείσουν, όταν μπαίνει ή βγαίνει κάποιος, αλλά ακόμα και να κλείσουν και δεν έχει ολοκληρωθεί η επιβίβαση ή η αποβίβαση, με αποτέλεσμα να πιαστεί κάποιο μέρος του σώματος, τότε ανοίγουν αυτόματα για να μην υπάρξει τραυματισμός.

Με άλλα λόγια, θα σταματήσουμε να βλέπουμε το σύνηθες φαινόμενο να χτυπάνε οι πόρτες τα πόδια μας. Ακόμη, ο ultrasonic θα είναι συνδεδεμένος με το πεντάλ του γκαζιού, προκειμένου να μην επιτρέπει την επιτάχυνση, εφόσον ανιχνεύει κίνηση του κάθε επιβάτη, ενώ ο εικονικός ήχος κινητήρα και το σύστημα υποβοήθησης παρκαρίσματος δίνει τη δυνατότητα να αποφευχθούν ατυχήματα με πεζούς.

Επιπλέον, το County Electric θα είναι εξοπλισμένο με διάφορα συστήματα, τα οποία αφορούν το φρενάρισμα, όπως η χρήση υδραυλικής πίεσης και πίεσης αέρα, τα βαρέων βαρών δισκόφρενα, η ελεγχόμενη απόδοση κατά την πέδηση σε διάφορες συνθήκες οδήγησης και ο έλεγχος κάθε τροχούς κατά το απότομο φρενάρισμα ή το απότομο στρίψιμο για να είναι σταθερό, ενώ το βοηθητικό σύστημα πέδησης προσαρμόζει την ανάκτηση ηλεκτρικής ενέργειας κατά τη διάρκεια αυτής σε τέσσερα επίπεδα.

Τέλος, να σημειωθεί ότι το ηλεκτρικό minibus της εταιρείας από τη Νότιο Κορέα έχει θερμαινόμενα και αεριζόμενα καθίσματα για τον οδηγό, ψηφιακό πίνακα οργάνων, μία μεγάλη οθόνη 7 ιντσών και δύο πιο μικρές 4,2 ιντσών η καθεμία για την παροχή όλων των πληροφοριών του οχήματος.

Πηγή

Νίκος Τσιώκος

Πρόσφατα άρθρα

Συνεργασία Hyundai με Baidu για τεχνολογία self-driving

Η Hyundai Motor Group σχεδιάζει να συνεργαστεί με τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό Baidu για την…

01/05/2024

Νέες απολύσεις στην Tesla: “Φεύγει” ολόκληρη η ομάδα Supercharger

Μετά από έναν τεράστιο γύρο απολύσεων, που περιόρισε πάνω από το 10% του εργατικού δυναμικού…

01/05/2024

Xiaomi SU7: Έχουν κατασκευαστεί ήδη 10.000 μονάδες, 32 ημέρες μετά την έναρξη της παραγωγής

Το 10.000ο SU7 βγήκε από τη γραμμή παραγωγής της Xiaomi μόλις 32 μέρες μετά την…

30/04/2024

Mercedes-Benz: Δεν θα αφήσει το Apple CarPlay να “κυριεύσει” όλες τις οθόνες της

H Mercedes-Benz αποφάσισε να μην αφήσει το Apple CarPlay να κυριαρχήσει σε ολόκληρο το ταμπλό…

30/04/2024

Tesla: Εγκρίνει η Κίνα την ανάπτυξη του Full Self-Driving;

Η μετοχή της Tesla (TSLA) είδε άνοδο το πρωί της Μ. Δευτέρας μετά από αρκετές…

29/04/2024

Polestar 5: Πρωτότυπο όχημα μπόρεσε να φορτίσει από 10 σε 80% σε μόλις 10 λεπτά

Η Polestar συνεργάζεται με τους ειδικούς μπαταριών Storedot με έδρα το Ισραήλ για να βελτιώσει…

29/04/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.