Smart Cities

Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου Γενεύης: Ούτε το 2021 θα πραγματοποιηθεί η έκθεση

Το Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης είναι από τους μεγαλύτερους υποστηρικτές της ηλεκτροκίνησης και δε θα γίνει ούτε το 2021.

Μία από τις μεγαλύτερες Εκθέσεις Αυτοκινήτου στον κόσμο είναι αυτή που διεξάγεται κάθε χρόνο τον Μάρτιο στη Γενεύη. Μάλιστα, το Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της ελβετικής πόλης αποτελεί έναν από τους μεγαλύτερους υποστηρικτές της ηλεκτροκίνησης, καθώς βλέπουμε κάθε χρόνο να γίνονται πρεμιέρες ηλεκτρικών οχημάτων εκεί σε διψήφιο αριθμό.

Για την ακρίβεια, εκτιμάται ότι κάθε φορά ξεπερνάει σε ηλεκτρικές πρεμιέρες δύο άλλες μεγάλες Εκθέσεις, του Παρισιού και της Φρανκφούρτης. Ως γνωστόν, λίγο πριν την επίσημη έναρξη του σόου για το 2020, η γιορτή των τεσσάρων τροχών στην ελβετική πόλη ακυρώθηκε λόγω του κορονοϊού.

Κάτι που σημαίνει πως ήταν τα πάντα έτοιμα, με το κόστος να είναι τεράστιο και να μην υπάρχει η δυνατότητα να καλυφθεί με την προσέλευση του κόσμου, με δεδομένο ότι προσελκύει πάνω από 600000 επισκέπτες.

Η έλλειψη εσόδων, λοιπόν, κάνει δύσκολη τη διοργάνωση μίας νέας εκδήλωσης το 2021 και οδήγησε την Επιτροπή και το Συμβούλιο του Ιδρύματος «Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου» (Salon International de l’Automobile) στην απόφαση να ακυρώσει το event και για την επόμενη χρονιά.

Άλλωστε, έγινε και μία έρευνα, στην οποία έλαβαν μέρος οι περισσότεροι εκθέτες του 2020, που δήλωσαν ότι δε θα ήταν παρόντες το 2021, αν διεξαγόταν το σόου, αλλά θα προτιμούσαν να επανέλθουν με τα νέα τους μοντέλα το 2022.

Κάτι που θα μεταφραζόταν σε ακόμα μεγαλύτερες απώλειες για τους διοργανωτές, οι οποίοι αναμένεται να πουλήσουν όλα τα δικαιώματα της Έκθεσης στην Palexpo SA, στα κτίρια της οποίας λαμβάνει χώρα, ώστε να επιστρέψει ανανεωμένη και υπό νέο ιδιοκτήτη σε δύο χρόνια.

Τέλος, να σημειωθεί πως η Πολιτεία της Γενεύης προσφέρθηκε να δώσει στο προαναφερθέν Ίδρυμα 16,8 εκατομμύρια ελβετικά φράγκα (15,8 εκ. ευρώ), όμως η προσφορά θα απορριφθεί, καθώς απαιτεί διεξαγωγή του σόου τη νέα χρονιά και επιστροφή του 1 εκατομμυρίου (939000 ευρώ) εξ’ αυτών το νωρίτερο τον Ιούνιο του επερχόμενου έτους, κάτι που σύμφωνα με το SIA δεν είναι δυνατό.

Πηγή

Νίκος Τσιώκος

Πρόσφατα άρθρα

Η Genesis αποκαλύπτει τα concept Neolun και G80 EV Magma

Η Genesis αποκάλυψε δύο εντυπωσιακά πρωτότυπα οχήματα που μας δίνουν μια γεύση από το μέλλον…

28/04/2024

Tesla Autopilot: Συνδέεται με 13 θανάτους και εκατοντάδες τροχαία σύμφωνα με νέα έρευνα

H χρήση του αυτόματου πιλότου του Advanced Driver Assistance System (ADAS) επιπέδου 2 χρειάζεται στενή…

27/04/2024

Mazda EZ-6: Το νέο κομψό σεντάν με έως 1.000 χλμ. αυτονομία

Στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνου παρουσιάστηκε το Mazda EZ-6, ένα σωστό πισωκίνητο, πλήρως ηλεκτρικό ή…

26/04/2024

Honda: Ιστορική επένδυση 11 δισ. δολαρίων για την κατασκευή 240.000 πλήρως ηλεκτρικών το χρόνο

Η Honda εντάσσεται επιτέλους στον αγώνα ηλεκτρικών οχημάτων, αφού ανακοίνωσε μια τεράστια επένδυση 11 δισεκατομμυρίων…

26/04/2024

Ford: Σχέδια για κατασκευή κερδοφόρων, προσιτών πλήρως ηλεκτρικών αυτοκινήτων με τιμή κάτω από 30.000$

Η Ford ανέφερε πτώση των εσόδων από ηλεκτρικά οχήματα την Τετάρτη, ωστόσο τα στελέχη έδειχναν…

25/04/2024

Kia EV3: Αποκαλύπτεται η σιλουέτα του compact ηλεκτρικού στο πρώτο teaser

Τα ηλεκτρικά οχήματα της Kia έχουν αποδειχθεί εξαιρετικά επιτυχημένα παγκοσμίως και η νοτιοκορεάτικη αυτοκινητοβιομηχανία θέλει…

25/04/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.