Hyundai County Electric: Ηλεκτρικό minibus με αυτονομία 250 χιλιόμετρα

Η Hyundai παρουσίασε ένα ηλεκτρικό minibus, εν ονόματι County Electric, με αυτονομία 250 χιλιόμετρα και κορυφαία επίπεδα ασφάλειας.

Το γεγονός, ότι όλοι οι κατασκευαστές αυτοκινήτου στρέφονται σιγά-σιγά στην ηλεκτροκίνηση, επηρεάζει και τις εταιρείες, που είναι υπεύθυνες για την κατασκευή λεωφορείων.

Ήδη, έχουμε δει κάποια πρώτα παραδείγματα, όπως το Solaris Urbino 15 LE, ένα ηλεκτρικό λεωφορείο για αστικές και υπεραστικές μετακινήσεις, τη στιγμή που το 2019 το 4,1% των λεωφορείων στην Ευρώπη ήταν ηλεκτρικά. Ωστόσο, η Hyundai σκέφτηκε να δημιουργήσει κάτι πιο μικρό, το οποίο θα είναι ικανό για σύντομα και οικονομικά ταξίδια.

Για την ακρίβεια, παρουσίασε το County Electric, ένα ηλεκτρικό minibus, το οποίο θα εξοπλίζεται με μία μπαταρία χωρητικότητας 128 kWh, η οποία θα προσφέρει αυτονομία για 250 χιλιόμετρα με μία φόρτιση. Θα κυκλοφορήσει σε διάφορες εκδόσεις, καθώς θα χωράει από 15 έως 33 άτομα, ενώ το μήκος του θα είναι 7,71 μέτρα.

Επίσης, θα διαθέτει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας από πλευράς ασφάλειας, ώστε να αποφευχθούν τα ατυχήματα κατά την επιβίβαση και την αποβίβαση των επιβατών, με μία ποικιλία από αισθητήρες να φροντίζουν γι’ αυτό.

Ένας εξ’ αυτών είναι και ο ultrasonic, που δε θα επιτρέπει στις πόρτες να κλείσουν, όταν μπαίνει ή βγαίνει κάποιος, αλλά ακόμα και να κλείσουν και δεν έχει ολοκληρωθεί η επιβίβαση ή η αποβίβαση, με αποτέλεσμα να πιαστεί κάποιο μέρος του σώματος, τότε ανοίγουν αυτόματα για να μην υπάρξει τραυματισμός.

Με άλλα λόγια, θα σταματήσουμε να βλέπουμε το σύνηθες φαινόμενο να χτυπάνε οι πόρτες τα πόδια μας. Ακόμη, ο ultrasonic θα είναι συνδεδεμένος με το πεντάλ του γκαζιού, προκειμένου να μην επιτρέπει την επιτάχυνση, εφόσον ανιχνεύει κίνηση του κάθε επιβάτη, ενώ ο εικονικός ήχος κινητήρα και το σύστημα υποβοήθησης παρκαρίσματος δίνει τη δυνατότητα να αποφευχθούν ατυχήματα με πεζούς.

Επιπλέον, το County Electric θα είναι εξοπλισμένο με διάφορα συστήματα, τα οποία αφορούν το φρενάρισμα, όπως η χρήση υδραυλικής πίεσης και πίεσης αέρα, τα βαρέων βαρών δισκόφρενα, η ελεγχόμενη απόδοση κατά την πέδηση σε διάφορες συνθήκες οδήγησης και ο έλεγχος κάθε τροχούς κατά το απότομο φρενάρισμα ή το απότομο στρίψιμο για να είναι σταθερό, ενώ το βοηθητικό σύστημα πέδησης προσαρμόζει την ανάκτηση ηλεκτρικής ενέργειας κατά τη διάρκεια αυτής σε τέσσερα επίπεδα.

Τέλος, να σημειωθεί ότι το ηλεκτρικό minibus της εταιρείας από τη Νότιο Κορέα έχει θερμαινόμενα και αεριζόμενα καθίσματα για τον οδηγό, ψηφιακό πίνακα οργάνων, μία μεγάλη οθόνη 7 ιντσών και δύο πιο μικρές 4,2 ιντσών η καθεμία για την παροχή όλων των πληροφοριών του οχήματος.

Πηγή

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *