Close

Honda, Yamaha, Kawasaki, Suzuki εξελίσσουν ανταλλάξιμες μπαταρίες για ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες

Η ηλεκτροκίνηση μπαίνει σταδιακά και στο χώρο της μοτοσυκλέτας με όλο και περισσότερους παραδοσιακούς κατασκευαστές να ετοιμάζουν να εμπλουτίσουν τη γκάμα τους με δίτροχα μηδενικών ρύπων.

Τα τέσσερα κορυφαία ιαπωνικά εργοστάσια του χώρου, η Honda, η Yamaha, η Kawasaki και η Suzuki ενώνουν τις δυνάμεις τους με στόχο την εξέλιξη πλατφόρμας κοινόχρηστων, ανταλλάξιμων μπαταριών για ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες.

Τι σημαίνει αυτό;

Οι ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες των συγκεκριμένων εργοστασίων θα χρησιμοποιούν κοινές μπαταρίες, τις οποίες οι αναβάτες θα μπορούν να αντικαθιστούν εύκολα και γρήγορα σε κάποιο σταθμό που προσφέρει τέτοια υπηρεσία, χωρίς να χρειάζεται να χάνουν χρόνο περιμένοντάς τες να φορτίσουν.

Αν μη τι άλλο πρόκειται για μια ιδιαίτερα πρακτική λύση η οποία υιοθετείται κατά κόρον τον τελευταίο καιρό από κορυφαίες αυτοκινητοβιομηχανίες στην Κίνα.

Μάλιστα, για το λόγο αυτό οι «Big Four», όπως αποκαλούνται τα τέσσερα κορυφαία ιαπωνικά εργοστάσια, δημιούργησαν το 2019 ένα κονσόρτιουμ, έκτοτε όμως δεν υπήρξε κάποια ενημέρωση για την πορεία τους project.

Τώρα οι πληροφορίες θέλουν τις τέσσερις εταιρείες να είναι έτοιμες να ξεκινήσουν δοκιμές, προσφέροντας τις κοινόχρηστες, ανταλλάξιμες μπαταρίες τους σε χρήστες ηλεκτρικών μοτοσυκλετών!

e-Yan OSAKA

Οι δοκιμές φέρουν την ονομασία «e-Yan OSAKA» και θα διεξαχθούν στο πανεπιστήμιο της Osaka από φοιτητές και προσωπικό του πανεπιστημίου, στους οποίους θα παραχωρηθούν ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες.

Για τις ανάγκες των δοκιμών, τόσο στις εγκαταστάσεις της πανεπιστημιούπολης, όσο και σε καταστήματα της περιοχής θα εγκατασταθούν σταθμοί ανταλλαγής μπαταριών.

Οι δοκιμές αναμένεται να κρατήσουν έναν χρόνο. Σε αυτό το διάστημα τα τέσσερα εργοστάσια θα μελετήσουν τις πληροφορίες και τα δεδομένα που θα συλλέξουν σχετικά με την αποτελεσματικότητα των μπαταριών και των σταθμών ανταλλαγής και εν συνεχεία θα καταλήξουν στο τελικό σχέδιο που μπορεί να περάσει στην παραγωγή.

Παρότι δεν έχουν αποκαλυφθεί πληροφορίες για τις τεχνικές προδιαγραφές των ανταλλάξιμων μπαταριών, το MCN αναφέρει ότι μπορεί να βασιστούν στις μπαταρίες που χρησιμοποιούνται από κοινού σε ηλεκτρικά σκούτερ της Honda και της Benly.

Πηγή

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top