Close

Hacker ανακαλύπτει κρυφές λειτουργίες της εσωτερικής κάμερας των Tesla

Tesla inside camera

Ο hacker με το όνομα “green” ανακάλυψε ποια γεγονότα προσπαθεί να εντοπίσει η εσωτερική κάμερα που βλέπει τον οδηγό.

Η Tesla έφερε για πρώτη φορά την κάμερα οδηγού με την κυκλοφορία του Tesla Model 3.

Η εν λόγω κάμερα είναι τοποθετημένη κάτω από τον εσωτερικό καθρέπτη του αυτοκινήτου, με την εταιρεία να σημειώνει ότι δεν είναι ενεργός και πως θα χρησιμοποιηθεί κάποια στιγμή στο μέλλον.

Σύμφωνα με τον Elon Musk, η εν λόγω κάμερα θα χρησιμοποιηθεί μελλοντικά στα αυτόματα robotaxi που θα δημιουργήσει, ώστε να προστατεύει το ίδιο το όχημα από βανδαλισμό. Όμως, μετά από 3 χρόνια, η εταιρεία ενεργοποίησε τις κάμερες των Model 3 και Model Y, σε όσους οδηγούς έδωσαν την άδεια τους να γίνει.

Η περιγραφή της Tesla σχετικά με την ενεργοποίηση των καμερών:

Βοηθήστε την Tesla να συνεχίσει να αναπτύσσει ασφαλέστερα οχήματα, κοινοποιώντας δεδομένα από την κάμερα του οχήματος σας. Αυτή η ενημέρωση θα σας επιτρέψει να ενεργοποιήσετε την ενσωματωμένη κάμερα καμπίνας πάνω από τον εσωτερικό καθρέφτη.

Εάν είναι ενεργοποιημένο, η Tesla θα τραβήξει αυτόματα εικόνες και ένα σύντομο βίντεο κλιπ λίγο πριν από ένα συμβάν σύγκρουσης, ώστε να βοηθήσει τους μηχανικούς να αναπτύξουν πιο ασφαλή και βελτιωμένα συστήματα στο μέλλον. Ως συνήθως, μπορείτε να προσαρμόσετε τις προτιμήσεις κοινής χρήσης δεδομένων.

Όμως, αν και δε το λέει δημόσια, κάποιοι πιστεύουν ότι η Tesla εργάζεται πάνω στην παρακολούθηση οδηγού. Ο hacker με το όνομα “green”, ο οποίος μας έχει δώσει στο παρελθόν στοιχεία στο λογισμικό της Tesla, ανακάλυψε ποια γεγονότα προσπαθεί να εντοπίσει η εσωτερική κάμερα που βλέπει τον οδηγό. Αυτά είναι:

  • BLINDED
  • DARK
  • EYES_CLOSED
  • EYES_DOWN
  • EYES_NOMINAL
  • EYES_UP
  • HEAD_DOWN
  • HEAD_TRUNC
  • LOOKING_LEFT
  • LOOKING_RIGHT
  • PHONE_USE
  • SUNGLASSES_EYES_LIKELY_NOMINAL
  • SUNGLASSES_LIKELY_EYES_DOWN
  • Όπως βλέπουμε παραπάνω, το λογισμικό της κάμερας κρύβει αρκετές συνθήκες, οι οποίες θα μπορούσαν όντως να οδηγήσουν σε κάποιο ανθρώπινο σφάλμα. Μέχρι στιγμής, ο μοναδικός έλεγχος που έχει ο αυτόματος πιλότος για να δει αν όντως είστε προσεκτικοί είναι να ανιχνεύει εάν εφαρμόζεται ροπή στο τιμόνι. Μένει να δούμε κάποια επίσημη τοποθέτηση από την εταιρεία.

    Πηγή

    Ο Κώστας Λεοντιάδης ασχολείται με την τεχνολογία εδώ και μια δεκαετία και έχει συνεργαστεί μεταξύ άλλων με μεγάλες ιστοσελίδες όπως το Techblog.gr και το Game20.gr.

    Αφήστε μια απάντηση

    Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

    0 Comments
    scroll to top