Close

H Μεγάλη Μάχη των σταθμών ανεφοδιασμού EVs έχει ξεκινήσει

Οι μεγάλες εταιρείες πετρελαιοειδών σταδιακά συνειδητοποιούν ότι τα βενζινάδικα γίνονται λιγότερο επικερδή από τους σταθμούς φόρτισης. Η ζήτηση για ηλεκτρισμό ολοένα και αυξάνεται στην Ευρώπη και την Αμερική.

Με την πορεία που έχει ξεκινήσει να χαράσσεται από τα ηλεκτροκίνητα οχήματα, έχει γίνει πλέον σαφές ότι η ζήτηση για σταθμούς επαναφόρτισης έχει ξεκινήσει να κοντράρει ακόμα και το… πατροπαράδοτο βενζινάδικο. Αυτό φαίνεται από τα στοιχεία της BP για το 2021, τα οποία δείχνουν ότι κατά τη διάρκεια του τρίτου τριμήνου του έτους, η ζήτηση για σταθμούς φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων αυξήθηκε σε ποσοστό 45% σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο. Η BP, αυτή τη στιγμή έχει τοποθετημένους 11.000 φορτιστές στα σημεία ανεφοδιασμού της, με τον αριθμό αυτό να γίνεται 70.000 μέχρι και το 2030.

Η Shell, ένας από τους μεγαλύτερους ανταγωνιστές της BP στο θέμα του ανεφοδιασμού των οχημάτων, δηλώνει ότι έχει ως απώτερο στόχο της την τοποθέτηση 500.000 φορτιστών στα καταστήματά της μέχρι και το τέλος του 2025. Παράλληλα, έχει παρουσιάσει στο Λονδίνο ένα σταθμό φόρτισης υψηλής ταχύτητας, ο οποίος έχει την ικανότητα να φορτίζει την μπαταρία ενός ηλεκτρικού οχήματος από το 0 στο 80% σε 10 λεπτά.

Η ζωή με τα ηλεκτροκίνητα οχήματά μας αναμένεται να αλλάξει ριζικά στο άμεσο μέλλον…

[via]

Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.

O Νίκος Καϊμακάμης είναι δημοσιογράφος και συγγραφέας. Συνεργάζεται με διάφορα online μέσα κυρίως στο τεχνολογικό ρεπορτάζ, ενώ εργάζεται και ως data manager στο πρόγραμμα παροχής στέγασης προσφύγων ESTIA. Τις συγγραφικές του δημιουργίες μπορείτε να τις διαβάσετε στο www.nikosk.gr.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top