Smart Cities

Η Γερμανία άνοιξε τον eHighway που επιτρέπει στα υβριδικά φορτηγά να φορτίζουν εν κινήσει [βίντεο]

Η Γερμανία άνοιξε το πρώτο τμήμα του eHighway, το οποίο επιτρέπει στα υβριδικά φορτηγά να φορτίζουν τις μπαταρίες τους εν κινήσει.

 

Η γερμανική κυβέρνηση ξεκίνησε τη δοκιμή της νέας τεχνολογίας σε ένα τμήμα 9,7 χιλιομέτρων του Autobahn κοντά στην πόλη της Φρανκφούρτης. Το δίκτυο χρησιμοποιεί επικαλυμμένα καλώδια συνεχούς ρεύματος 670 V που επιτρέπουν στα ηλεκτρικά φορτηγά να αντλούν ενέργεια και να επαναφορτίζουν τις μπαταρίες τους εν κινήσει.

Το πρόγραμμα, το οποίο ονομάζεται Elisa, είναι ένα έργο που χρηματοδοτείται από το υπουργείο περιβάλλοντος, στο οποίο συμμετέχουν ο γίγαντας των ηλεκτρονικών Siemens και οι αρχές του κράτους της Έσσης, όπου λαμβάνει χώρα.

Τα φορτηγά, τα οποία είναι εξοπλισμένα με ράβδους αγωγών που ονομάζονται παντογράφοι, πρέπει να κινούνται με ταχύτητα μικρότερη από 90 km/h για να διατηρούν τη σύνδεση με το δίκτυο.

Όσο τα φορτηγά είναι συνδεδεμένα στο δίκτυο κινούνται αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια, και μόλις βγουν από το δίκτυο χρησιμοποιούν τους υβριδικούς κινητήρες.

Η Siemens δήλωσε ότι η τεχνολογία θα μειώσει το κόστος καυσίμων ενός φορτηγού 40 τόνων κατά 20.000 ευρώ, καύσιμου που καλύπτουν απόσταση 100.000 χιλιομέτρων. Επίσης τόνισε ότι ο οδηγός θα μπορεί να αλλάζει λωρίδες χωρίς να αποσυνδέεται από το δίκτυο.

Οι δοκιμές στο πρώτο κομμάτι του δικτύου θα ολοκληρωθούν το 2022. Μετά το πέρας των δοκιμών η κυβέρνηση θα αποφασίσει αν θα συνεχίσει την επέκταση του έργου, η οποία απαιτεί την επένδυση 14ων εκατομμύρια ευρώ.

Εκτός από το έργο του eHighway η Γερμανία δαπάνησε 70 εκατομμύρια ευρώ για να κατασκευάσει ένα ειδικό υβριδικό φορτηγό με τη Scania και τη Volkswagen, το οποίο θα χρησιμοποιηθεί στις δοκιμές.

Το υπουργείο Μεταφορών της Γερμανίας δημοσίευσε πρόσφατα μία μελέτη σύμφωνα με την οποία το 80% της κυκλοφορίας φορτηγών της Γερμανίας θα μπορούσε σύντομα να ηλεκτροδοτηθεί.

Αυτή τη στιγμή η Γερμανία κατασκευάζει ήδη τα δύο επόμενα τμήματα του eHighway. Το ένα βρίσκεται στη βόρεια περιοχή Schleswig-Holstein και το άλλο στη Baden-Württemberg, στη νοτιοδυτική Γερμανία.

Η Γερμανία δήλωσε ότι επιθυμεί να μειώσει τις εκπομπές αερίων θερμοκηπίου κατά 40% έως το 2020, κατά 55% έως το 2030 και έως 95% μέχρι το 2050, σε σύγκριση με τα επίπεδα του 1990.

Πηγή

Χάρης Αναγνωστόπουλος

Πρόσφατα άρθρα

Σε λειτουργία πλήρως ηλεκτρικό πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 10.000 τόνων – Είναι εξοπλισμένο με πάνω από 50.000 kWh σε μπαταρίες

Η κινεζική κρατική εταιρεία COSCO Shipping εγκαινίασε αυτό που αποκαλεί το «μεγαλύτερο στον κόσμο» ηλεκτρικό…

04/05/2024

Rivian: Παίρνει 827 εκατομμύρια δολάρια για να επεκτείνει το εργοστάσιο για την παραγωγή του R2

Κάθε καινούργια εταιρεία αυτοκινήτων χρειάζεται τεράστιες, μακροπρόθεσμες επενδύσεις σε νέες εγκαταστάσεις παραγωγής, αλυσίδες εφοδιασμού και…

03/05/2024

Volkswagen ID.3: Ανανεώνεται με καλύτερο infotainment και ισχύ για το Pro S

H Volkswagen ανακοίνωσε ένα ανανεωμένο ID.3, το οποίο συνοδεύεται από ένα ανανεωμένο σύστημα infotainment, αντιμετωπίζοντας…

03/05/2024

Νέο Kia EV6: Με ανανεωμένη εμφάνιση, μεγαλύτερη αυτονομία

Το Kia EV6 ξεχώρισε στη σκηνή το 2021 ως ένα από τα πιο κομψά και…

02/05/2024

Γρήγορη φόρτιση: Είναι επιβλαβής για την μπαταρία του ηλεκτρικoύ σας;

Είναι επιβλαβές για τη μπαταρία του να πηγαίνετε συνεχώς το ηλεκτρικό σας αυτοκίνητο σε σταθμό…

02/05/2024

Συνεργασία Hyundai με Baidu για τεχνολογία self-driving

Η Hyundai Motor Group σχεδιάζει να συνεργαστεί με τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό Baidu για την…

01/05/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.