Αποτελεί μία από τις πιο κακές συνήθειες, ειδικά των επαγγελματιών οδηγών. Όλοι μας έχουμε ακούσει ιστορίες για οδηγούς φορτηγών οι οποίοι κινούνται στο τιμόνι ενώ το όχημα συνεχίζει την πορεία του.
Στις περισσότερες περιπτώσεις, τα συγκεκριμένα άτομα περηφανεύονται ότι δεν έχει συμβεί τίποτα κακό ποτέ και ας κοιμούνται συχνά, ενώ οδηγούν.
Αυτή η συνήθεια απέκτησε μεγαλύτερο κοινό με την έλευση των αυτόματων πιλότων, και όσο η τεχνολογία αναπτύσσετε και η αυτονομία των οχημάτων βελτιώνεται, όλο και περισσότεροι επιλέγουν να πάρουν έναν υπνάκο ενώ το αυτοκίνητο τους πάει στον προορισμό τους.
Τον τελευταίο καιρό η κάμερα διαφόρων μέσων καταγράφει όλο και περισσότερους οδηγούς Tesla οχημάτων να κοιμούνται στο τιμόνι με τον αυτόματο πιλότο να έχει τον έλεγχο του αυτοκινήτου.
Μόλις πριν λίγες ημέρες κάποιος ανέφερε στο NBC ότι κατέγραψε τον οδηγό ενός Tesla να κοιμάται. Κι αν το να κοιμάσαι στο τιμόνι δεν είναι σωστό ή ασφαλές, πόσο μάλιστα όταν κάνεις κάτι τέτοιο στους δρόμους του Λος Άντζελες, όπως ο συγκεκριμένος οδηγός.
Για όσους αναρωτιούνται πώς είναι δυνατόν ο αυτόματος πιλότος να μένει ενεργός ενώ ο οδηγός κοιμάται, θα σας εξηγήσουμε αμέσως. Ο αυτόματος πιλότος απαιτεί την άσκηση πίεσης στο τιμόνι, ώστε να γνωρίζει ότι ο οδηγός βρίσκεται στο όχημα. Όπως είναι λογικό, η πίεση δεν χρειάζεται να ασκείται συνεχώς, αλλά ανά τακτά διαστήματα, ώστε να μην απενεργοποιηθεί ο αυτόματος πιλότος.
Πριν αρκετό καιρό είχε κυκλοφορήσει μία συσκευή η οποία τοποθετείται στο τιμόνι και φροντίζει να ανανεώνει την πίεση στο τιμόνι, για να παραμένει ενεργός ο αυτόματος πιλότος. Αρκετοί οδηγοί, όπως και ο προαναφερόμενος, χρησιμοποιούν τη συσκευή για να πέφτουν για ύπνο, ειδικά εάν πραγματοποιούν μεγάλες αποστάσεις.
Ωστόσο, αν κάτι πάει στραβά και η συσκευή φύγει από τη θέση της, τότε ο αυτόματος πιλότος θα απενεργοποιηθεί. Έτσι, το όχημα θα βρεθεί ανεξέλεγκτο στο δρόμο προκαλώντας κάποιο ατύχημα, ίσως και θανατηφόρο.
Μόλις πριν δύο ημέρες ακόμη ένας οδηγός Tesla πιάστηκε στα πράσα να κοιμάται ενώ υποτίθεται οδηγούσε. Όπως όλα δείχνουν, μάλλον δεν ευθύνεται ο αυτόματος πιλότος τον Tesla για τα ατυχήματα, αλλά οι ίδιοι οι οδηγοί των αυτοκινήτων.
Θα πρέπει πρώτα οι ίδιοι οι οδηγοί να αποκτήσουν συνείδηση και μετά μπορούν να κατηγορούν τα μηχανήματα, που στην τελική κάνουν ότι τους μαθαίνει ο άνθρωπος.
Η Hyundai Motor Group σχεδιάζει να συνεργαστεί με τον κινεζικό τεχνολογικό κολοσσό Baidu για την…
Μετά από έναν τεράστιο γύρο απολύσεων, που περιόρισε πάνω από το 10% του εργατικού δυναμικού…
Το 10.000ο SU7 βγήκε από τη γραμμή παραγωγής της Xiaomi μόλις 32 μέρες μετά την…
H Mercedes-Benz αποφάσισε να μην αφήσει το Apple CarPlay να κυριαρχήσει σε ολόκληρο το ταμπλό…
Η μετοχή της Tesla (TSLA) είδε άνοδο το πρωί της Μ. Δευτέρας μετά από αρκετές…
Η Polestar συνεργάζεται με τους ειδικούς μπαταριών Storedot με έδρα το Ισραήλ για να βελτιώσει…
Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.
View Comments