General Motors: Τα επόμενα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα κοστίζουν λιγότερο

Εαν ρωτήσει κανείς τους υποψήφιους αγοραστές ηλεκτρικών αυτοκινήτων ποια είναι τα 2 στοιχεία που θα ήθελαν να αλλάξουν άμεσα στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, μάλλον οι πιο δημοφιλείς απαντήσεις θα είναι η μείωση κόστους και η επέκτασαη της αυτονομίας τους. Κάτι στο οποίο ποντάρει ήδη και δίνει έμφαση από τώρα η General Motors.

Η General Motors λέει στους επενδυτές ότι η επόμενη γενιά των ηλεκτρικών οχημάτων της θα κοστίσει στην εταιρεία κατά 30% λιγότερο από τις τρέχουσες, καθιστώντας τα κερδοφόρα μετά την κυκλοφορία της νέας έκδοσης το 2021.

Η διευθύνων σύμβουλος Mary Barra πραγματοποίησε την πρόβλεψη στο Παγκόσμιο Συνέδριο Αυτοκινήτου της Barclay στη Νέα Υόρκη την Τετάρτη. Παρά την ανακοίνωση, οι μετοχές της GM έπεσαν με τις ευρύτερες αγορές, μειώνοντας 7 σεντς στα 42,93 δολάρια το μεσημέρι.

Ακολουθούν περισσότερες λεπτομέρειες από την παρουσίαση της CEO της General Motors Mary Barra στους επενδυτές:

– Αναμένει να μειώσει το κόστος των μπαταριών από 145 δολάρια ανά κιλοβατώρα ηλεκτρικής ενέργειας σε λιγότερο από $ 100 σε τέσσερα χρόνια, αλλά παράγει μια σειρά από πάνω από 300 μίλια επειδή οι μπαταρίες θα αποθηκεύουν περισσότερη ενέργεια. Επί του παρόντος, το ηλεκτρικό αυτοκίνητο Chevrolet Bolt μπορεί να φτάσει τα 238 μίλια με μία μόνο χρέωση, μεταξύ των ηλεκτρικών συσκευών μεγαλύτερης εμβέλειας στην αγορά.

– Η GM σχεδιάζει να μειώσει το κόστος κατασκευής και ανάπτυξης των ηλεκτρικών οχημάτων, ενσωματώνοντας την μπαταρία στη δομή του οχήματος και κατασκευάζοντας πολλαπλά οχήματα, συμπεριλαμβανομένων SUV και πολυτελή αυτοκίνητα εκτός των ίδιων ηλεκτρικών βάσεων.

– Η GM έχει δεσμευτεί να εκτοξεύσει 20 νέα οχήματα με μηδενικές εκπομπές μέχρι το 2023, με δύο νέα να έρχονται σε 18 μήνες. Επί του παρόντος, οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες χάνουν χρήματα σε ηλεκτρικά οχήματα

– Η εταιρεία αναμένει να κατανείμει το κόστος σε περισσότερα ηλεκτρικά οχήματα. Η GM πωλεί τώρα λιγότερα από 50.000 ηλεκτρικά οχήματα παγκοσμίως, αλλά προβλέπει ότι θα αυξηθεί σε περίπου 1 εκατομμύριο έως το 2026.

– Η Barra λέει ότι η GM, μέσω της μονάδας αυτοματισμού Cruise Automation unit, κινείται γρήγορα για να αναπτύξει αυτόνομα οχήματα, ώστε η εταιρεία να μπορεί να εκμεταλλευτεί τη «μεγαλύτερη επιχειρηματική ευκαιρία από τη δημιουργία του διαδικτύου».

– Λέει ότι η ανάπτυξη των οχημάτων χωρίς οδηγό έρχεται σε » όχι τρίμηνα όχι χρόνια,» αλλά δεν έδωσε ακριβές χρονικό πλαίσιο. Επίσης η GM δημιουργεί αρκετά κεφάλαια για τη χρηματοδότηση ηλεκτρικής και αυτόνομης έρευνας οχημάτων καθώς και παραδοσιακών οχημάτων.

Πηγή