Close

Fiat 500 e Trepiuno: Το αμιγώς ηλεκτρικό 500αράκι αποκτά και 4η πόρτα;

Fiat 500 e la Prima

Fiat 500 e la Prima

Το ηλεκτρικό Fiat 500 e αποκτά και νέα έκδοση με την ονομασία Trepiuno, η οποία θα έχει μια suicide door από την πλευρά του συνοδηγού, όπως αναφέρουν ιταλικά δημοσιεύματα.

To 2004 η Fiat είχε παρουσιάσει ένα concept του 500 το οποίο ονόμαζε «Trepiuno» που στα ιταλικά σημαίνει «τρία και ένα». Η ονομασία επιλέχθηκε τότε λόγω της διάταξης των καθισμάτων στην καμπίνα.

Τώρα, η ονομασία Trepiuno έρχεται και πάλι στην επικαιρότητα καθώς η Fiat, σύμφωνα με δημοσιεύματα του ιταλικού Τύπου, ετοιμάζεται να παρουσιάσει μια έκδοση του αμιγώς ηλεκτρικού 500 e με μια επιπλέον πόρτα.

Fiat 500 e Trepiuno
Fiat 500 e Trepiuno

Η εν λόγω πόρτα θα βρίσκεται στην πλευρά του συνοδηγού και θα είναι suicide door, καθώς θα ανοίγει αντικριστά όπως συμβαίνει στο ηλεκτρικό BMW i3, στο Mazda RX8 αλλά και σε άλλα μοντέλα της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας. Η πόρτα αυτή έρχεται για πρακτικούς λόγους καθώς θα χρησιμεύσει στο να γίνεται πιο εύκολη η είσοδος των επιβατών στις πίσω θέσεις.

Προς το παρόν δεν υπάρχει επίσημη ενημέρωση, για το πότε θα ανακοινωθεί αυτή η νέα έκδοση του αμιγώς ηλεκτρικού 500e, αλλά στη γείτονα χώρα είναι σχεδόν βέβαιοι πως αυτό είναι ζήτημα χρόνου.

Οι εκδόσεις του 500 e la Prima

Η ηλεκτρική έκδοχή του δημοφιλούς αυτοκινήτου πόλης λανσάρεται αρχικά σε δύο εκδόσεις: το Fiat 500 e la Prima hatchback με τιμή στη χώρα μας τα 35.177 ευρώ (χωρίς επιδότηση) και το Fiat 500 e la Prima cabrio με τιμή 38.177 ευρώ (επίσης χωρίς επιδότηση). Η έκδοση Trepiuno αναμένεται, τιμολογιακά τουλάχιστον, να τοποθετηθεί ανάμεσα στις δύο προαναφερθείσες. Αργότερα αναμένεται να ακολουθήσουν και πιο προσιτές εκδόσεις, χωρίς ωστόσο να έχει ανακοινωθεί κάτι επίσημα.

Πηγή

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top