Close

Ferrari: Δεν θα κάνει all-in στα ηλεκτρικά, θα συνεχίσει τα ICE μετά το 2035

Η Ferrari δεν θα συμβαδίσει με τις προσπάθειες των κυβερνήσεων σε όλο τον κόσμο να καταργήσουν σταδιακά τους κινητήρες εσωτερικής καύσης και θα συνεχίσει να κατασκευάζει αυτοκίνητα με κινητήρα ICE μέχρι τα τέλη της δεκαετίας του 2030.

Aυτό δήλωσε σε μια συνέντευξη στο BBC, ο διευθύνων σύμβουλος της Ferrari, Benedetto Vigna, τονίζοντας ότι θα ήταν «αλαζονικό» να υπαγορεύσουμε στους πελάτες τι μπορούν να αγοράσουν.

Η εταιρεία σχεδιάζει να λανσάρει το πρώτο της ηλεκτρικό supercar το 2025, υποσχόμενη μια «μοναδική εμπειρία οδήγησης». Η μάρκα έχει συνδεθεί παραδοσιακά με τον ήχο ενός οκτακύλινδρου ή 12-κύλινδρου κινητήρα εσωτερικής καύσης και η Ferrari ανησυχεί ότι η χρήση all-in σε οχήματα με μπαταρία, τα οποία είναι πολύ πιο αθόρυβα, θα την κάνει να χάσει αυτή την ελκυστικότητα.

“Δεν θέλω να είμαι αλαζονικός και να επιβάλλω μια επιλογή στον πελάτη μας. Ο πελάτης είναι αυτός που πρέπει να επιλέξει εάν θέλει ένα ICE (κινητήρας εσωτερικής καύσης), ένα υβριδικό ή ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο”, δήλωσε ο Benedetto Vigna.

Πέρυσι, η Ferrari ανακοίνωσε σχέδια για μια τριμερή προσέγγιση στην ανάπτυξη νέων οχημάτων, ως μέρος της δέσμευσής της να γίνει ουδέτερη από εκπομπές άνθρακα έως το 2030. Η ιταλική εταιρεία δήλωσε πέρυσι ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και τα υβριδικά θα αποτελούν ένα αυξανόμενο ποσοστό της γκάμα της το τέλος της δεκαετίας: 40 τοις εκατό BEV, 40 τοις εκατό υβριδικά και 20 τοις εκατό ICE.

Όπως υπογράμμισε, θα συνεχίσει να αναπτύσσει κινητήρες εσωτερικής καύσης, οι οποίοι αποτελούν «ουσιώδες μέρος της κληρονομιάς της εταιρείας». Πολλοί πίστευαν ότι η στρατηγική της Ferrari θα ίσχυε μόνο μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του 2030, καθώς τότε πολλές μεγάλες αγορές αναμένεται να απαγορεύσουν την πώληση νέων αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Ωστόσο, η Ferrari έχει πιέσει την ιταλική κυβέρνηση να ασκήσει πιέσεις στην Ευρωπαϊκή Ένωση για να επιδιώξει εξαίρεση από την απαγόρευση των οχημάτων ICE για αυτοκίνητα επιδόσεων που λειτουργούν με συνθετικά καύσιμα που παράγονται με ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.

Υποστηριζόμενη επίσης από τη Γερμανία κατόπιν αιτήματος της Porsche, η εξαίρεση ψηφίστηκε από την ΕΕ τον Μάρτιο. Ωστόσο, άλλες αγορές, συμπεριλαμβανομένου του Ηνωμένου Βασιλείου, δεν έχουν τέτοιο κενό για τα ηλεκτρονικά καύσιμα, και αυτό σημαίνει ότι τα οχήματα ICE της Ferrari ενδέχεται να απαγορευθούν σε ορισμένες χώρες.

«Ο λόγος που έχουμε τρία είδη πρόωσης – ICE, υβριδική και ηλεκτρική – είναι ότι μας επιτρέπει να ανταπεξέλθουμε σε οποιονδήποτε κανονισμό, σε όλο τον κόσμο», δήλωσε ο Vigna.

[via]

Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top