Close

Η Ευρώπη τείνει να κυριαρχήσει στις πωλήσεις ηλεκτρικών μοντέλων

Στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης έχει μπει για τα καλά η Ευρώπη και την επόμενη χρονιά ίσως τα αποτελέσματα να είναι άκρως ικανοποιητικά.

Μπορεί η αρχή των ηλεκτρικών αυτοκινήτων να έγινε από την Tesla και να πήρε σειρά η ασιατική αγορά, όμως σιγά-σιγά ακολούθησαν και εταιρείες από τον υπόλοιπο κόσμο, τις οποίες βλέπουμε σιγά-σιγά να βγάζουν στην παραγωγή ολοένα και περισσότερα μοντέλα και να έχουν στα πλάνα τους κι άλλα για τα επόμενα χρόνια.

Κάπως έτσι, έχει μπει στον κόσμο της ηλεκτροκίνησης και η Ευρώπη, με τις περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες της Γηραιάς ηπείρου να έχουν τουλάχιστον ένα ηλεκτρικό μοντέλο.

Χαρακτηριστικά παραδείγματα είναι τα BMW i3, Volkswagen e-Golf, Audi e-tron, Renault Zoe, καθώς και τα επερχόμενα Porsche Taycan, Ford Mustang Mach-E, Audi Q4 e-tron, ενώ επί ευρωπαϊκού εδάφους βλέπουμε και ηλεκτρικά μοντέλα εταιρειών εκτός Ευρώπης, όπως είναι το Nissan Leaf.

Σε πρώτη φάση οι ευρωπαϊκές φίρμες δεν είχαν πάρει τόσο ζεστά την κατασκευή ηλεκτροκίνητων, όμως στην πορεία κατάλαβαν ότι αποτελεί το μέλλον της αυτοκίνησης, ώστε να ξεκινήσουν όσο το δυνατόν πιο άμεσα την παραγωγή τους και την πώλησή τους.

Μάλιστα, έχουμε φτάσει, πλέον, σε τέτοιο σημείο, που η Ευρώπη τείνει να γίνει κυρίαρχος στις πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων, αφού στο παρόν είναι η δεύτερη μεγαλύτερη αγορά στον κόσμο πίσω μόνο από την Κίνα, όπως φαίνεται και στο γράφημα.

Έτσι, δεν αποκλείεται η χρονιά των Ευρωπαίων να είναι το 2020, αφού οι πωλήσεις των ηλεκτρικών και υβριδικών αυτοκινήτων αναμένεται να αυξηθεί κατά 35% την ερχόμενη χρονιά, ποσοστό που σύμφωνα με το Bloomberg θα είναι πολύ μεγαλύτερο από αυτό της Κίνας.

Επίσης, φέτος είχαμε αύξηση των ηλεκτρικών πωλήσεων στην ήπειρό μας κατά 32%, τη στιγμή που η Κίνα είδε το «πάγωμα» της αγοράς της και στη Βόρειο Αμερική η Tesla πουλάει περισσότερα Model 3 εκτός και όχι εντός συνόρων.

Τέλος, είναι αξιοσημείωτο το γεγονός ότι ήδη στην Ευρώπη επικρατεί μεγάλη μάχη για την κατάκτηση της κορυφής των πωλήσεων ηλεκτρικών μοντέλων, όπου βρίσκεται πλέον η Γερμανία αντί της Νορβηγίας, όπως ανακοινώθηκε τις προηγούμενες ημέρες από τις αντίστοιχες Ομοσπονδίες Αυτοκινήτου και Οδικής Κυκλοφορίας των δύο χωρών.

Πηγή

0 Comments

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top