Close

Υποχρεωτικά πιο “θορυβώδη” τα ηλεκτρικά και υβριδικά στις ΗΠΑ από το 2020

Μια νέα απόφαση σχετικά με τον θόρυβο που θα πρέπει να κάνουν τα ηλεκτρικά και τα υβριδικά οχήματα όταν κινούνται με χαμηλές ταχύτητες θα ισχύσει στις Ηνωμένες Πολιτείες από το 2020.

Συγκεκριμένα, όπως ανακοίνωσε το Υπουργείο Μεταφορών των ΗΠΑ τα ηλεκτρικά και υβριδικά αυτοκίνητα θα πρέπει με κάποιο τρόπο να “ακούγονται” όταν κινούνται με ταχύτητες μέχρι 30km/h, ούτως ώστε να γίνονται αντιληπτά από τους πεζούς, τους ποδηλάτες και τους ανθρώπους με προβλήματα όρασης.

Τα EV και PHEV με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στην Ευρώπη το 2017

Στις μεγαλύτερες ταχύτητες δεν τίθεται τέτοιο θέμα καθώς δημιουργείται θόρυβος από τα ελαστικά και την αντίσταση του αέρα.

Έρευνα της NHTSA (the National Highway Traffic Safety Administration) έδειξε πως οι πιθανότητες ένα ηλεκτρικό ή υβριδικό αυτοκίνητο να εμπλακεί σε ατύχημα με πεζό είναι 19% υψηλότερες απ’ ότι για όχημα με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Η Nissan ισχυρίστηκε ότι ένας προειδοποιητικός ήχος είναι απαραίτητος μέχρι τα 20km/h, αλλά η NHTSA είχε διαφορετική άποψη.

Έτσι, οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν περιθώριο μέχρι το Σεπτέμβριο του 2020 για να συμμορφωθούν και ήδη αναζητούν τρόπους ώστε να διευθετήσουν το θέμα.

Οι ρυθμιστικές αρχές εξετάζουν τώρα το αίτημα των αυτοκινητοβιομηχανιών ώστε να επιτραπεί η χρησιμοποίηση διαφόρων τύπων ήχων προειδοποίησης ώστε οι ιδιοκτήτες να έχουν τη δυνατότητα επιλογής.

Το Αμερικάνικο Κονγκέσο πέρασε νομοθεσία για τα αυτόνομα οχήματα

Εκτιμάται ότι οι κατασκευαστές θα πρέπει να επιβαρύνουν με περίπου 40 εκατομμύρια δολάρια τον ετήσιο προϋπολογισμό τους ώστε να εφοδιάσουν τα οχήματά τους με αδιάβροχα ηχεία έτσι ώστε να πληρούν τις νέες προδιαγραφές.

Η NHTSA εκτιμά παράλληλα ότι τα οικονομικά οφέλη από τη μείωση των τραυματισμών θα κυμανθούν από 250 έως 320 εκατομμύρια δολάρια ετησίως.

Πηγή

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top