Close

Ducati: Αποκαλύπτει τα specs της αγωνιστικής ηλεκτρικής μοτοσυκλέτας της

Τον περασμένο Οκτώβριο, η Ducati παρουσίασε το project της για την κατασκευή αμιγώς ηλεκτρικών μοτοσυκλετών. Και τα αποτελέσματα ήρθαν νωρίτερα από ότι περιμέναμε.

Τότε η Ducati ανακοίνωνε πως θα γίνει ο μοναδικός προμηθευτής αγωνιστικών ηλεκτρικών μοτοσυκλετών για την αγωνιστική σειρά FIM MotoE, αντικαθιστώντας την Energica.

Και ενώ μέχρι τότε η εταιρεία φαινόταν να έχει κάνει μηδενική δουλειά σε αυτό τον τομέα, σύντομα την είδαμε να βάζει για δοκιμαστικούς γύρους μια πρωτότυπη ηλεκτρική μοτοσυκλέτα V21L.

Τώρα, οι Ιταλοί αποκαλύπτουν τα τεχνικά χαρακτηριστικά και τις προδιαγραφές της πρώτης ηλεκτρικής μοτοσυκλέτας της. Αρχικά επιβεβαίωσαν ότι θα παράγουν τουλάχιστον 18 από τις μοτοσυκλέτες για τη σεζόν 2023 της αγωνιστικής σειράς FIM MotoE και κάθε μία από τις ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες V21L θα είναι ικανή να αποδίδει 110 kW (147 hp) και 140 Nm (103 lb-ft) ροπής.

Λέγεται πως έπιασε τα 275 χιλιόμετρα την ώρα στο Mugello Circuit του MotoGP στην Τοσκάνη. Αν και έχει μπαταρία 18 kWh, το βάρος της έπεσε στα 225 κιλά. Το μισό αυτού του βάρους οφείλεται στην μπαταρία. Αν και παραμένει μια βαριά μηχανή είναι σημαντικά ελαφρύτερη από τα 282 της Energica Ego.

Παρά το γεγονός ότι αυτό θα χρειαστεί αρκετά χρόνια, η Ducati διαβεβαίωσε πως αυτές οι βελτιώσεις στην V21L θα μετατραπούν σε μια μοτοσυκλέτα που θα απευθύνεται και στο ευρύ κοινό, καθιστώντας την την πρώτη ηλεκτρική μοτοσικλέτα παραγωγής της Ducati για τους καταναλωτές.

[via]

Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top