Σίγουρα η εξέλιξη των ηλεκτρικών οχημάτων είναι ταχύτατη αυτή την εποχή, αλλά αυτό δεν έχει μετουσιωθεί σε μεγάλα ποσοστά πωλήσεων για τις αυτοκινητοβιομηχανίες. Η ερώτηση που πρέπει να λυθεί είναι, υπάρχει μικρή ζήτηση λόγω μικρής προσφοράς ηλεκτρικών αυτοκινήτων ή οι κατασκευαστές περιορίζουν την προσφορά λόγω μικρής ζήτησης;
Όποια και αν είναι η απάντηση σε αυτό το ερώτημα, ένα πράγμα είναι ξεκάθαρο, ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν διαφημίζονται με την ίδια βαρύτητα που συμβαίνει με τα συμβατικά αυτοκίνητα, φορτηγά και SUV.
Αυτό δεν είναι μόνο μια αυθαίρετη παρατήρηση, αφού σύμφωνα με τα δεδομένα που συνέλεξε το 2015 η Motor Intelligence & CompiTrack, τα ηλεκτρικά οχήματα δεν τυγχάνουν ισάξιας μεταχείρισης όσον αφορά την διαφήμιση. Για παράδειγμα, η Ford διαφήμισε το Ford Focus με κινητήρα εσωτερική καύσης 4.750 φορές κατά την διάρκεια τηλεοπτικών μεταδόσεων στις ΗΠΑ, ενώ η ηλεκτρική έκδοση του ίδιου αυτοκινήτου έκανε την εμφάνισή της μόνο 200 φορές. Αυτό σημαίνει ότι η Ford έδωσε 24 φορές μεγαλύτερη βαρύτητα στην έκδοση με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Πέντε νέα ηλεκτρικά οχήματα με Κινεζική υπογραφή που ξεχωρίζουν
Άλλο ένα παράδειγμα είναι η Mercedes, η οποία “έτρεξε” διαφημίσεις για την C-Class περίπου 1.400 φορές, αλλά δεν έκανε τίποτα για την ηλεκτρική B-Class. Στο ίδιο μοτίβο κινείται και η Nissan, η οποία διαφήμισε το Nissan Sentra 3.500 φορές, σε σύγκριση με το εντυπωσιακό ηλεκτρικό Nissan Leaf που είχε 1.750 διαφημίσεις.
Η Chevrolet έχει εξισορροπήσει λίγο περισσότερο τα πράγματα, με 700 διαφημίσεις για το Cruze Compact και 200 για το Volt extended-range electric concept. Η Volkswagen ήταν η μόνο που ξέφυγε από τον κανόνα, με περισσότερες διαφημίσεις για το ηλεκτρικό Golf.
Όπως δείχνουν τα δεδομένα, οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν προσπαθούν αρκετά για να πουλήσουν τα ηλεκτρικά τους αυτοκίνητα. Το πιο πιθανό είναι ότι η ζήτηση θα ήταν μεγαλύτερη αν οι ίδιες το επιθυμούσαν.