Η Cadillac αλλάζει λογότυπο ενόψει ηλεκτροκίνητης στροφής
Close

Η Cadillac αλλάζει λογότυπο ενόψει ηλεκτροκίνητης στροφής

Σε νέα εικόνα επενδύει η Cadillac, με την αλλαγή του λογοτύπου της, ενόψει της ουσιαστικής αλλαγής της γκάμας της. Είναι γνωστό, άλλωστε, ότι η Cadillac έχει θέσει ως στόχο της τον πλήρη εξηλεκτρισμό της γκάμας της.

Το νέο σήμα της Cadillac έχει ήδη χρησιμοποιηθεί για την Cadillac Lyriq και είναι εκείνο που θα κοσμεί το ρύγχος όλων των μελλοντικών της μοντέλων. Ένα σχέδιο σε απλό άσπρο και μαύρο χρώμα θα είναι εκείνο που θα συνοδεύει τη γνωστή ασπίδα που βλέπαμε μέχρι σήμερα ως σήμα στα μοντέλα της φίρμας.

Η Cadillac βρίσκεται σε ένα μεταβατικό στάδιο ως προς την γκάμα της, για την οποία έχει δηλώσει ότι θα γίνει πλήρως ηλεκτρική μέχρι και το έτος 2030. Το νέο μότο της εταιρείας θα είναι το Be Iconic, θέλοντας με αυτόν τον τρόπο να τονίσει ότι τα νέα μοντέλα που θα παρουσιάσει θα φιλοδοξούν να γίνουν ηγέτες στις κατηγορίες στις οποίες θα ανήκουν.

Τα μοντέλα που θα έχουν χρώμα στο λογότυπο της Cadillac θα είναι εκείνα που έχουν κινητήρα εσωτερικής καύσης σε αντίθεση με το ασπρόμαυρο λογότυπο που θα χαρακτηρίζει τα οχήματα μηδενικών ρύπων.

[via]

Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed.

O Νίκος Καϊμακάμης είναι δημοσιογράφος και συγγραφέας. Συνεργάζεται με διάφορα online μέσα κυρίως στο τεχνολογικό ρεπορτάζ, ενώ εργάζεται και ως data manager στο πρόγραμμα παροχής στέγασης προσφύγων ESTIA. Τις συγγραφικές του δημιουργίες μπορείτε να τις διαβάσετε στο www.nikosk.gr.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top