Το BMW iX πραγματοποίησε χειμερινές δοκιμές για να είναι έτοιμο και για πιο χαμηλές θερμοκρασίες.
Η BMW είχε ξεκαθαρίσει ότι θα σιγουρευτεί πως το νέο της ηλεκτρικό SUV, με την ονομασία iX, θα είναι έτοιμο να ανταποκριθεί και σε περιβάλλοντα με πολύ χαμηλές θερμοκρασίες.
Οι Βαυαροί φρόντισαν να κάνουν τα λόγια τους πράξη και πραγματοποίησαν χειμερινές δοκιμές στη Νορβηγία και τη Φινλανδία κοντά στον Αρκτικό Κύκλο.
Η γερμανική φίρμα έδωσε μεγάλη προσοχή στο πώς αντιδρά το σύστημα μπαταρίας και πώς φορτίζει το ηλεκτρικό αυτοκίνητο σε πολύ χαμηλές θερμοκρασίες.
Άλλα στοιχεία που δοκίμασαν στο iX ήταν τα συστήματα που αφορούν την ανάρτηση, ώστε να εξασφαλίσουν ότι θα είναι λειτουργικά και αξιόπιστα σε τόσο δύσκολες και απαιτητικές συνθήκες, την τεχνολογία ελέγχου του κινητήρα, καθώς και το σύστημα 4-Wheel Drive.
Αυτό διότι οι μηχανικοί της BMW θεώρησαν ότι τα παραπάνω είναι τα πιο σημαντικά συστήματα, τα οποία θα πρέπει να ανταποκριθούν σε τοποθεσίες με άκρως δύσκολες καιρικές συνθήκες.
Άλλωστε, στη μία από τις δύο χώρες, όπου έλαβαν χώρα τα χειμερινά τεστ, το iX αναμένεται να είναι πολύ δημοφιλές ηλεκτρικό αυτοκίνητο στις πωλήσεις και πρόκειται για τη Νορβηγία.
Τέλος, να σημειωθεί πως ακόμα δεν έχουν γνωστοποιηθεί τα επίσημα τεχνικά χαρακτηριστικά του iX, καθώς η παραγωγή του θα ξεκινήσει στα τέλη του 2021, αλλά αναμένεται να έχει μπαταρία πάνω από 100 kWh, αυτονομία μεγαλύτερη των 600 χιλιομέτρων στον κύκλο WLTP, ισχύ 500 ίππους και επιτάχυνση από στάση σε 100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 5 δευτερόλεπτα.