O CEO της BMW M αποκάλυψε πως μέσα στο 2021 θα παρουσιαστεί η έκδοση M του πλήρως ηλεκτρικού σπορ σεντάν i4.
Η BMW ετοιμάζεται πυρετωδώς για τη μετάβαση στην ηλεκτρική εποχή, έχοντας θέσει υψηλούς στόχους. Ένα από τα μοντέλα που αναμένονται με ιδιαίτερο ενδιαφέρον είναι η BMW i4, που αναμένεται να παρουσιαστεί πριν τα τέλη του έτους.
H αμιγώς ηλεκτρική σπορ μπερλίνα θα βασίζεται κατά 85% στο i4 Concept και σύμφωνα με κάποιες πληροφορίες που έχουν διαρρεύσει, θα έχει άκρως ενδιαφέροντα τεχνικά χαρακτηριστικά.
Για παράδειγμα, λέγεται πως θα εφοδιάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες που θα αποδίδουν συνδυαστικά 523 ίππους, επιτρέποντάς της να κάνει τη διαδικασία του 0-100 km/h σε περίπου 4 δευτερόλεπτα. Όσον αφορά στο κομμάτι της μπαταρίας, αυτή, αναμένεται να είναι χωρητικότητας 80 kWh, ενώ η αυτονομία της i4 θα φτάνει έως και 600 χιλιόμετρα.
Το 2021 έρχεται και η έκδοση Μ!
Την αποκάλυψη την έκανε ο CEO της BMW M, Markus Flasch μιλώντας στο Car Advice. «Του χρόνου θα παρουσιάσουμε το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο Μ, το οποίο βασίζεται στην i4. επιπλέον δουλεύουμε πάνω σε plug-in υβριδικά επιδόσεων και υψηλών επιδόσεων μοντέλα, αλλά είναι πολύ νωρίς για να δώσουμε περισσότερες πληροφορίες», είπε.
Πρόσφατα, το βρετανικό Car είχε γράψει πως εντός της επόμενης τριετίας η γερμανική μάρκα θα βγάλει στην παραγωγή την ηλεκτρική έκδοση της M5, η οποία θα αποδίδει 1.000 ίππους!
Ο Flasch πάντως τόνισε πως οι συμβατικές M3 και M4 θα εξακολουθήσουν να είναι τα κορυφαία μοντέλα απόδοσης, με την ηλεκτρική i4 Μ να βρίσκεται ένα σκαλί κάτω. Και αυτό, όπως σημείωσε, οφείλεται στο γεγονός ότι η BMW δεν διαθέτει την τεχνολογία μπαταριών ώστε να μπορέσει να ξεπεράσει ένα αυτοκίνητο M με κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE).
«Όσον αφορά στην τεχνολογία μπαταρίας των ηλεκτρικών αυτοκινήτων επιδόσεων, χρειαζόμαστε ακόμα χρόνο μέχρι να η τεχνολογία μας να φτάσει στο σημείο να μπορέσει να αντιμετωπίσει ένα αυτοκίνητο υψηλής απόδοσης όπως για παράδειγμα την M3 ή την M4. Θα μας πάρει χρόνο, αλλά δουλεύουμε πάνω σε αυτό».