Με όπλο την ιστορία και τα πανίσχυρα brand names που έχει υπό τη σκέπη του, το BMW Group εισέρχεται στο χώρο της ηλεκτροκίνησης θέτοντας πολύ υψηλούς στόχους.
Για να γίνουμε πιο σαφείς, το BMW Group έχει εκπονήσει ένα δεκαετές πρόγραμμα για τη βιωσιμότητα, με το οποίο υπογραμμίζει τη δέσμευσή του στους στόχους της Συμφωνίας των Παρισίων για την κλιματική αλλαγή, δίνοντας έμφαση στην επέκταση της ηλεκτροκίνησης.
Σήμερα, τα οχήματα BMW και MINI με πλήρως ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά συστήματα κίνησης αντιστοιχούν στο 13,3% σχεδόν επί όλων των ταξινομήσεων σε Ευρωπαϊκό επίπεδο (πηγή: IHS Markit Νέες Ταξινομήσεις Ιουλίου 2020).
Η εταιρεία εκτιμά ότι το ποσοστό αυτό θα αυξηθεί στο 25% μέχρι το 2021, στο 33% μέχρι το 2025 και στο 50% μέχρι το 2030.
Τα οχήματα BMW και MINI με συστήματα ηλεκτροκίνησης διατίθενται σε 74 αγορές σε όλο τον κόσμο, όπου περισσότερα από 500.000 ηλεκτροκίνητα οχήματα πωλήθηκαν το 2019.

Μέχρι το τέλος του 2021, ο αριθμός αυτός αναμένεται να αυξηθεί σε πάνω από ένα εκατομμύριο.
Παρά τους περιορισμούς που σχετίζονται με την πανδημία του COVID-19, το BMW Group κατέγραψε περισσότερες πωλήσεις κατά τη διάρκεια του πρώτου εξαμήνου του 2020 σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα της προηγούμενης χρονιάς.
Στο πλαίσιο των στόχων βιωσιμότητας, η γερμανική εταιρεία θα επιδιώξει να κυκλοφορούν πάνω από επτά εκατομμύρια ηλεκτροκίνητα οχήματα σε όλο τον κόσμο μέχρι το 2030, εκ των οποίων τα δύο τρίτα θα είναι πλήρως ηλεκτρικά.
Ως αποτέλεσμα της μαζικής επέκτασης της ηλεκτροκίνησης, οι εκπομπές ρύπων του στόλου οχημάτων του BMW Group ανά χιλιόμετρο που διανύουν θα μειωθούν κατά 40% περίπου μέχρι το 2030.