Close

Στόχος του BMW Group να ξεπεράσει τα 7 εκατομμύρια ηλεκτροκίνητα οχήματα μέχρι το 2030

BMW Group

BMW Group

Με όπλο την ιστορία και τα πανίσχυρα brand names που έχει υπό τη σκέπη του, το BMW Group εισέρχεται στο χώρο της ηλεκτροκίνησης θέτοντας πολύ υψηλούς στόχους.

Για να γίνουμε πιο σαφείς, το BMW Group έχει εκπονήσει ένα δεκαετές πρόγραμμα για τη βιωσιμότητα, με το οποίο υπογραμμίζει τη δέσμευσή του στους στόχους της Συμφωνίας των Παρισίων για την κλιματική αλλαγή, δίνοντας έμφαση στην επέκταση της ηλεκτροκίνησης.

Σήμερα, τα οχήματα BMW και MINI με πλήρως ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά συστήματα κίνησης αντιστοιχούν στο 13,3% σχεδόν επί όλων των ταξινομήσεων σε Ευρωπαϊκό επίπεδο (πηγή: IHS Markit Νέες Ταξινομήσεις Ιουλίου 2020).

Η εταιρεία εκτιμά ότι το ποσοστό αυτό θα αυξηθεί στο 25% μέχρι το 2021, στο 33% μέχρι το 2025 και στο 50% μέχρι το 2030.

Τα οχήματα BMW και MINI με συστήματα ηλεκτροκίνησης διατίθενται σε 74 αγορές σε όλο τον κόσμο, όπου περισσότερα από 500.000 ηλεκτροκίνητα οχήματα πωλήθηκαν το 2019.

BMW Group
BMW Group

Μέχρι το τέλος του 2021, ο αριθμός αυτός αναμένεται να αυξηθεί σε πάνω από ένα εκατομμύριο.

Παρά τους περιορισμούς που σχετίζονται με την πανδημία του COVID-19, το BMW Group κατέγραψε περισσότερες πωλήσεις κατά τη διάρκεια του πρώτου εξαμήνου του 2020 σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα της προηγούμενης χρονιάς.

Στο πλαίσιο των στόχων βιωσιμότητας, η γερμανική εταιρεία θα επιδιώξει να κυκλοφορούν πάνω από επτά εκατομμύρια ηλεκτροκίνητα οχήματα σε όλο τον κόσμο μέχρι το 2030, εκ των οποίων τα δύο τρίτα θα είναι πλήρως ηλεκτρικά.

Ως αποτέλεσμα της μαζικής επέκτασης της ηλεκτροκίνησης, οι εκπομπές ρύπων του στόλου οχημάτων του BMW Group ανά χιλιόμετρο που διανύουν θα μειωθούν κατά 40% περίπου μέχρι το 2030.

Πηγή

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top