Σχεδόν επτά χρόνια από τότε που λανσαρίστηκε στην αγορά, το αμιγώς ηλεκτρικό BMW i3 εξακολουθεί να απολαμβάνει υψηλή ζήτηση.
Στο εργοστάσιο του BMW Group στη Λειψία, το 200.000ό i3 έφυγε πριν από μερικές ημέρες από τη γραμμή παραγωγής. Το BMW i3s βαμμένο σε Fluid Black metallic και με πινελιές BMW i Blue κατασκευάστηκε για λογαριασμό ενός πελάτη από την περιοχή της Σαξονίας.
Το BMW i3 (125 kW/170 hp) και το BMW i3s (135 kW/184 hp) κατασκευάζονται στη Λειψία για την παγκόσμια αγορά σε ειδική γραμμή παραγωγής και από ειδικά εκπαιδευμένο προσωπικό. Ξεκινώντας η παραγωγή το 2013, το εργοστάσιο της Σαξονίας εξελίχθηκε σε πρωτοποριακό κέντρο αριστείας (centre of excellence) για τη βιώσιμη μετακίνηση.

Μοχλός καινοτομίας για την ηλεκτροκίνηση και τη μείωση βάρους
Η επιτυχία του BMW i3 και η εμπειρία που αποκτήθηκε κατά την εξέλιξη και κατασκευή του έχουν προωθήσει σημαντικά την εξέλιξη στους τομείς της ηλεκτροκίνησης και της μείωσης βάρους. Με αυτό τον τρόπο, η μάρκα BMW i έχει γίνει το εργαστήριο του μέλλοντος για όλη την εταιρεία.
Ο κινητήρας του BMW i3s χρησιμοποιείται και στο MINI Cooper SE προσφέροντας την απόλαυση της αμιγώς ηλεκτρικής οδήγησης. Επιπλέον, το συνολικό ενεργειακό περιεχόμενο του συσσωρευτή υψηλής τάσης έχει σχεδόν διπλασιαστεί από το αρχικό 22,6 στα 42,2 kWh χωρίς αλλαγή στις διαστάσεις. Επομένως, η αυτονομία του BMW i3 αυξήθηκε σε 285 – 310 χιλιόμετρα στον κύκλο μέτρησης WLTP.
Με βάση την τεχνογνωσία που αποκτήθηκε από το BMW i3, έχουν επιτευχθεί και πολυάριθμες καινοτομίες στους τομείς της τεχνολογίας κίνησης, φόρτισης και ηλεκτρονικών ισχύος. Η 5η γενιά της τεχνολογίας BMW eDrive είναι τώρα έτοιμη για μαζική παραγωγή. Χρησιμοποιείται και στη νέα τεχνολογική ναυαρχίδα του BMW Group, BMW iNEXT, που θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του BMW Group στο Dingolfing, με εξαρτήματα από το εργοστάσιο της BMW στο Landshut, από το 2021 και μετά. Το τεχνολογικά προηγμένο υλικό CFRP, για παράδειγμα, συνεισφέρει στην ευφυή ελαφριά δομή της BMW Σειράς 7.
