Το BMW Group επεκτείνει περαιτέρω τη δυναμικότητα παραγωγής του επί γερμανικού εδάφους για την υποστήριξη της ηλεκτροκίνησης.
Από το 2021, το εργοστάσιο της Λειψίας ξεκινά την παραγωγή μονάδων μπαταριών υψηλής τάσης για τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα του BMW Group. Μέχρι το 2022, η εταιρεία θα επενδύσει πάνω από 100 εκατομμύρια ευρώ στις παραγωγικές εγκαταστάσεις της Λειψίας, ανταποκρινόμενη στις συνεχώς αυξανόμενες πωλήσεις ηλεκτροκίνητων οχημάτων και ενισχύοντας τη θέση της ως «πρωτοπόρος της ηλεκτροκίνησης».
Την είδηση ανακοίνωσαν ο Michael Nikolaides, Επικεφαλής Σχεδιασμού & Παραγωγής Κινητήρων & Συστημάτων Ηλεκτροκίνησης, και ο Hans-Peter Kemser, Διευθυντής του Εργοστασίου του BMW Group στη Λειψία, κατά τη διάρκεια εκδήλωσης.
«Ενισχύουμε σταθερά την παραγωγή εξαρτημάτων e-drive προκειμένου να εκπληρώσουμε τους φιλόδοξους στόχους στον τομέα της ηλεκτροκίνησης», εξήγησε ο Nikolaides. «Μόλις πρόσφατα, εγκαινιάσαμε το εξειδικευμένο ‘Κέντρο Αριστείας Παραγωγής Συστημάτων E-drive’ στο Dingolfing και διπλασιάσαμε τη δυναμικότητα παραγωγής μπαταριών υψηλής τάσης στο εργοστάσιο της κοινοπραξίας BMW Brilliance Automotive στην Κίνα, ανοίγοντας ένα ακόμα κέντρο μπαταριών. Τώρα αυξάνουμε την παραγωγή μπαταριών στη Γερμανία», πρόσθεσε.
«Χαιρόμαστε για μία φορά ακόμα που φέρνουμε την ηλεκτροκίνηση στη Λειψία», δήλωσε ο Hans-Peter Kemser. «Επενδύουμε πάνω από 100 εκατομμύρια ευρώ στην οργάνωση παραγωγής μονάδων μπαταριών σε εγκαταστάσεις, με συνολικό εμβαδόν 10.000 m2».
Η παραγωγή μπαταριών σε μεγάλη κλίμακα στο εργοστάσιο της Λειψίας προγραμματίζεται να ξεκινήσει στα μέσα του 2021.
Παγκόσμιο δίκτυο παραγωγής μπαταριών υψηλής τάσης με επίκεντρο τη Γερμανία
Μέχρι σήμερα, οι μπαταρίες υψηλής τάσης για όλα τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα BMW και MINI κατασκευάζονται εσωτερικά στις τρεις εγκαταστάσεις παραγωγής μπαταριών στο Dingolfing/Γερμανία, Spartanburg/ΗΠΑ και Shenyang/Κίνα. Η νέα παραγωγή στο εργοστάσιο του BMW Group στη Λειψία θα προστεθεί στο δίκτυο από το 2021.
Ήδη από το 2021, το ένα στα τέσσερα οχήματα του BMW Group που πωλούνται στην Ευρώπη προβλέπεται να είναι ηλεκτροκίνητο. Μέχρι το 2025, η αναλογία αυτή θα γίνει ένα στα τρία, και μέχρι το 2030 ένα στα δύο. Το 2023, το BMW Group θα έχει 25 ηλεκτροκίνητα μοντέλα στο δρόμο, τα μισά από τα οποία θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά.