Η αυτονομία 12 ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε πραγματικές συνθήκες

Δώδεκα ηλεκτρικά αυτοκίνητα υποβλήθηκαν σε δοκιμές για να αποδειχτεί η αυτονομία τους σε πραγματικές συνθήκες.

Η αυτονομία είναι ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες για να σκεφτεί κάποιος, όταν θα θελήσει να αγοράσει ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων κάνουν τα πάντα για να την αυξήσουν όσο το δυνατόν περισσότερο, ώστε να προσεγγίσουν τους πελάτες.

Ωστόσο, οι αριθμοί που αναφέρονται σε όλα τα μοντέλα είναι εργοστασιακοί και στην πραγματικότητα διαφέρουν λίγο. Γι’ αυτό, το Autocar έκανε δοκιμές σε δώδεκα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, ώστε να δει τι απόσταση μπορούν να διανύσουν σε πραγματικές συνθήκες.

Μάλιστα, η ιστοσελίδα InsideEVs συγκρίνει τα νούμερα, που προέκυψαν από τις εν λόγω δοκιμές, με τις αυτονομίες στον κύκλο EPA, με κάποια μοντέλα να έχουν σημαντικό ποσοστό απόκλισης.

Οι δύο μεγαλύτερες αποκλείσεις παρατηρούνται σε δύο εκδόσεις του Tesla Model 3, με την Performance να διανύει 239 μίλια (385 χιλιόμετρα) αντί για 299 μίλια (481 χιλιόμετρα) στον κύκλο EPA, και τη Standard Range Plus να κάνει 181 μίλια (291 χιλιόμετρα) αντί για 250 μίλια (402 χιλιόμετρα) στον κύκλο EPA.

Από εκεί και πέρα, μόνο τέσσερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα παρουσίασαν μεγαλύτερη αυτονομία από αυτή που έχει οριστεί στον κύκλο EPA.

Τα τρία εξ’ αυτών ήταν τα Hyundai Kona Electric (259 μίλια ή 417 χλμ. αντί για 258 μίλια ή 415 χλμ.), Jaguar I-Pace (253 μίλια ή 407 χλμ. αντί για 234 μίλια ή 378 χλμ.) και Kia Nero EV (253 μίλια ή 407 χλμ. αντί για 239 μίλια ή 385 χλμ.).

Τα τρία προαναφερθέντα βρέθηκαν, με τη σειρά που γράφονται, και στις τρεις πρώτες θέσεις της λίστας με τη μεγαλύτερη αυτονομία των 12 ηλεκτρικών οχημάτων σε πραγματικές συνθήκες, ενώ το Kona Electric ήταν αυτό με τη μικρότερη απόκλιση από την αυτονομία του κύκλου EPA.

Το τέταρτο ηλεκτρικό όχημα, που παρουσίασε μεγαλύτερη αυτονομία από αυτή στον κύκλο EPA ήταν το BMW i3 με τα 120 Ah (165 μίλια ή 266 χλμ. αντί για 153 μίλια ή 246 χλμ.).

Τα υπόλοιπα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, τα οποία υποβλήθηκαν στις προαναφερθείσες δοκιμές, ήταν τα Tesla Model X P100D, Nissan Leaf e+, Mercedes-Benz EQC, Tesla Model S 75 kWh, Audi e-tron και Renault Zoe R135.

Αναλυτικά η λίστα με τις αυτονομίες των 12 ηλεκτρικών αυτοκινήτων (Σε παρένθεση η αυτονομία στον κύκλο EPA)

1) Hyundai Kona Electric 259 μίλια ή 417 χλμ. (258 μίλια ή 415 χλμ.)
2) Jaguar I-Pace 253 μίλια ή 407 χλμ. (234 μίλια ή 378 χλμ.)
3) Kia Niro EV 253 μίλια ή 407 χλμ. (239 μίλια ή 385 χλμ.)
4) Tesla Model 3 Performance 239 μίλια ή 385 χλμ. (299 μίλια ή 481 χλμ.)
5) Tesla Model X P100D 233 μίλια ή 375 χλμ. (289 μίλια ή 465 χλμ.)
6) Nissan Leaf e+ 217 μίλια ή 349 χλμ. (226 μίλια ή 363 χλμ.)
7) Mercedes-Benz EQC 208 μίλια ή 335 χλμ. (220 μίλια ή 354 χλμ.)
8) Tesla Model S 75 kWh 204 μίλια ή 328 χλμ. (259 μίλια ή 417 χλμ.)
9) Audi e-tron 196 μίλια ή 315 χλμ. (204 μίλια ή 328 χλμ.)
10) Renault Zoe R135 192 μίλια ή 309 χλμ. (238 μίλια ή 383 χλμ.)*
11) Tesla Model 3 Standard Range Plus 181 μίλια ή 291 χλμ. (250 μίλια ή 402 χλμ.)
12) BMW i3 120 Ah 165 μίλια ή 266 χλμ. (153 μίλια ή 246 χλμ.)

*Η αυτονομία του Renault Zoe συγκρίνεται με αυτή στον κύκλο WLTP και όχι στον EPA.

Πηγή 1

Πηγή 2

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *