Close

Αυτά είναι τα δημοφιλέστερα ηλεκτρικά (BEV) και plug-in υβριδικά (PHEV) της ελληνικής αγοράς

Peugeot e-208

Peugeot e-208

Κάθε μήνας που περνά η ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα κερδίζει έδαφος. Αυτό αποτελεί αδιαμφισβήτητο γεγονός που επιβεβαιώνεται άλλωστε και από επίσημα στοιχεία.

Σύμφωνα με την καθιερωμένη μηνιαία ενημέρωση του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (ΣΕΑΑ), τον Σεπτέμβριο πουλήθηκαν 243 καινούργια ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα (BEV+PHEV), αριθμός που αντιστοιχεί σε μερίδιο αγοράς 3,42%.

Από τον Ιανουάριο μέχρι και τον Σεπτέμβριο οι συνολικές πωλήσεις καινούργιων ηλεκτροκίνητων ανέρχονται σε 882 μονάδες (1,47%). Θέλετε μέτρο σύγκρισης; Tο 2019 οι συνολικές πωλήσεις ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων ήταν 478 μονάδες (0,42%). Βέβαια, καθοριστικό ρόλο σε αυτήν την εξέλιξη έχει παίξει η δράση «Κινούμαι Ηλεκτρικά» που επιδοτεί την αγορά καινούργιων, αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Τα πρώτα σε πωλήσεις BEV

Στην κορυφή των προτιμήσεων φιγουράρει το Peugeot e-208, με 17 ταξινομήσεις τον Σεπτέμβριο και 71 συνολικά από την αρχή του έτους. Ακολουθεί το BMW i3 που αποτελεί σταθερή αξία, με 8 νέες ταξινομήσεις τον προηγούμενο μήνα και 43 συνολικά έως τώρα. Στην τρίτη θέση φιγουράρει το Skoda Citigo e iV με 6 πωλήσεις τον Σεπτέμβριο (27 συνολικά).

Tα πρώτα σε πωλήσεις PHEV

To Volvo XC40 PHEV σαρώνει σε πωλήσεις με 37 ταξινομήσεις μέσα στον Σεπτέμβριο και 89 συνολικά από την αρχή του έτους. Στη δεύτερη θέση φιγουράρει η BMW X1‐Series PHEV που είχε 29 ταξινομήσεις τον μήνα που μας πέρασε (75 στο σύνολο), ενώ στην τρίτη θέση συναντάμε άλλο ένα μοντέλο της Volvo, το XC60 PHEV με 16 ταξινομήσεις τον Σεπτέμβριο (64 συνολικά).

  • Δείτε αναλυτικά τις ταξινομήσεις ανά κατηγορία
  • Μικρή ανάσα για την αγορά

    Μικρή ανάσα πήρε η αγορά καινούργιων επιβατικών αυτοκινήτων στη χώρα μας τον Σεπτέμβριο, με τις ταξινομήσεις να ανέρχονται σε 7.107 μονάδες παρουσιάζοντας μεταβολή +20,5% σε σχέση με τον Σεπτέμβριο του 2019 (5.899 μονάδες).

    Συνολικά, πάντως, η αγορά βρίσκεται πολύ πίσω σε σχέση με πέρσι, πράγμα φυσιολογικό λόγω της υγειονομικής κρίσης του COVID-19. Αναλυτικά, από την αρχή του έτους έως και τον Σεπτέμβριο, έχουν ταξινομηθεί 60.046 καινούργια επιβατικά, τη στιγμή που το ίδιο διάστημα πέρσι, οι ταξινομήσεις ήταν στις 92.772 μονάδες. Αυτή τη στιγμή δηλαδή η πτώση ανέρχεται σε ποσοστό της τάξης του -35,3% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

    Πηγή

    Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

    Αφήστε μια απάντηση

    Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

    0 Comments
    scroll to top