Το καλοκαίρι θα ξεκινήσουν οι κρατήσεις για το νέο mini πλήρως ηλεκτρικό αυτοκίνητο Peugeot e-208, το οποίο αναμένεται να διατεθεί προς πώληση στις αρχές του 2020.
Η Peugeot ζητά την καταβολή 580€ κατά τη διαδικασία της κράτησησης, ένα ποσό το οποίο είναι πλήρως επιστρέψιμο μέχρι και επτά ημέρες πριν την παρουσίαση του Peugeot e-208. Προς το παρόν δεν έχει ανακοινωθεί κάποια συγκεκριμένη ημερομηνία διάθεσης του mini ηλεκτρικού αυτοκινήτου.
Το Peugeot e-208 έκανε το παγκόσμιο ντεμπούτο του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης το 2019 τον Μάρτιο και αποτελεί το πρώτο βήμα της γαλλικής μάρκας προς μία σειρά πλήρως ηλεκτροκίνητων οχημάτων που θα κυκλοφορήσουν μέχρι το 2023.
Το πλήρως ηλεκτρικό αυτοκίνητο Peugeot e-208 διαθέτει μια μπαταρία 50kWh που που προσφέρει 340 χιλιόμετρα αυτονομία σύμφωνα με τον τελευταίο κύκλο δοκιμών WLTP. Η μπαταρία καλύπτεται από οκταετή εγγύηση οκταετούς, για απόσταση 160.000 χιλιομέτρων.
Από πλευράς τροφοδοσία, το Peugeot e-208 διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα 100kW (134bhp), του οποίου ωστόσο δεν γνωρίζουμε την απόδοση, καθώς η εταιρεία δεν έχει αναφέρει ούτε την τελική ταχύτητα, αλλά ούτε και την επιτάχυνση.
Το Peugeot e-208 έρχεται με τρία modes οδήγησης: το «Οικολογικό» που στόχο έχει τη μεγιστοποίηση της αυτονομίας, το «Κανονικό» το οποίο στοχεύει στην άνεση των επιβατών και το «Sport» που δίνει ιδιαίτερη σημασία στις επιδόσεις.
Επίσης, το Peugeot e-208 υποστηρίζει γρήγορη φόρτιση μέχρι 100kW και η Peugeot ισχυρίζεται ότι επιτυγχάνει φόρτιση από 0-80% σε μόλις 30 λεπτά. Μία πλήρης φόρτιση επιτυγχάνεται σε περίπου οκτώ ώρες από έναν φορτιστή wallbox, ενώ από συμβατική παροχή απαιτούνται 20 ώρες φόρτισης.
Επιπλέον, η Peugeot υπόσχεται ότι η φόρτιση μπορεί να ελεγχθεί εξ αποστάσεως χρησιμοποιώντας την εφαρμογή MyPeugeot, με προγραμματιστικά χαρακτηριστικά για θέρμανση, κλιματισμό και απόψυξη του παρμπρίζ.
Τέλος, το Peugeot e-208 διαθέτει επίσης και το Peugeot Driver Assist, το οποίο περιλαμβάνει μία σουίτα συστημάτων ασφαλείας όπως: το προσαρμοζόμενο σύστημα ελέγχου ταχύτητας, η βοήθεια διατήρησης λωρίδας σε ταχύτητες έως 72km/h, η υποστήριξη στάθμευσης, η βοήθεια έκτακτης ανάγκης και η αναγνώριση ορίων ταχύτητας και οδικών σημάτων.
0 Comments