Electric Cars

Audi E-Tron GT RS: Θα έχει τρεις ηλεκτρικούς κινητήρες και απόδοση 700 hp;

Σύμφωνα με δημοσίευμα βρετανικού περιοδικού, το Audi E-Tron GT RS θα εφοδιάζεται με τρεις ηλεκτρικούς κινητήρες συνολικής απόδοσης 700 hp.

Και ενώ μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους περιμένουμε τα επίσημα αποκαλυπτήρια της έκδοσης παραγωγής του Audi E-Tron GT, δημοσίευμα φέρνει στο φως τεχνικές λεπτομέρειες για την κορυφαία έκδοση του μοντέλου, την E-Tron GT RS η οποία θα έρθει το 2021.

Το Audi E-Tron GT χρησιμοποιεί την ίδια πλατφόρμα πάνω στην οποία πατά και η Porsche Taycan, μόνο που απ’ ότι φαίνεται στην περίπτωση του GT RS θα υπάρξει μια σημαντική διαφοροποίηση όσον αφορά στους κινητήρες.

Η κορυφαία έκδοση της Taycan, η Turbo S εφοδιάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες που αποδίδουν συνδυαστικά 750 hp (560 kW) και 1.050 Nm ροπής. Στην περίπτωση του E-Tron GT RS, η Audi Sport φαίνεται πως θα ακολουθήσει διαφορετικό δρόμο, σύμφωνα τουλάχιστον με το ρεπορτάζ του AutoExpress.

Το βρετανικό περιοδικό σημειώνει επικαλούμενο πηγές που δεν αποκαλύπτει, ότι το E-Tron GT RS θα εφοδιάζεται με τρεις ηλεκτρικούς κινητήρες που θα είναι τοποθετημένοι ένας στον εμπρόσθιο άξονα και δύο στον πίσω.

Αυτή η επιλογή δεν σημαίνει απαραιτήτως πως η κορυφαία έκδοση του E-Tron θα έχει μεγαλύτερη απόδοση από την αντίστοιχη έκδοση της Taycan. Και αυτό διότι σύμφωνα με το AutoExpress, το E-Tron GT RS θα αποδίδει 700 hp, ενώ θα χρειάζεται περίπου 3 δευτερόλεπτα για τη διαδικασία του 0-100 km/h (2,8 χρειάζεται η Taycan Turbo S). Θα εφοδιάζεται με μπαταρία 95 kWh και η αυτονομία του θα κυμαίνεται στα 400 χιλιόμετρα.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα, το Audi E-Tron GT RS θα είναι σαφώς πιο προσιτό από την Porsche Taycan Turbo S, καθώς η τιμή του στη Μεγάλη Βρετανία θα κυμαίνεται στα 155.000 δολάρια, τη στιγμή που η τοπ έκδοση της Porsche λανσάρεται στις ΗΠΑ με τιμή 185.000 δολάρια.

Πηγή

Μένιος Κατής

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Πρόσφατα άρθρα

Tesla Autopilot: Συνδέεται με 13 θανάτους και εκατοντάδες τροχαία σύμφωνα με νέα έρευνα

H χρήση του αυτόματου πιλότου του Advanced Driver Assistance System (ADAS) επιπέδου 2 χρειάζεται στενή…

27/04/2024

Mazda EZ-6: Το νέο κομψό σεντάν με έως 1.000 χλμ. αυτονομία

Στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνου παρουσιάστηκε το Mazda EZ-6, ένα σωστό πισωκίνητο, πλήρως ηλεκτρικό ή…

26/04/2024

Honda: Ιστορική επένδυση 11 δισ. δολαρίων για την κατασκευή 240.000 πλήρως ηλεκτρικών το χρόνο

Η Honda εντάσσεται επιτέλους στον αγώνα ηλεκτρικών οχημάτων, αφού ανακοίνωσε μια τεράστια επένδυση 11 δισεκατομμυρίων…

26/04/2024

Ford: Σχέδια για κατασκευή κερδοφόρων, προσιτών πλήρως ηλεκτρικών αυτοκινήτων με τιμή κάτω από 30.000$

Η Ford ανέφερε πτώση των εσόδων από ηλεκτρικά οχήματα την Τετάρτη, ωστόσο τα στελέχη έδειχναν…

25/04/2024

Kia EV3: Αποκαλύπτεται η σιλουέτα του compact ηλεκτρικού στο πρώτο teaser

Τα ηλεκτρικά οχήματα της Kia έχουν αποδειχθεί εξαιρετικά επιτυχημένα παγκοσμίως και η νοτιοκορεάτικη αυτοκινητοβιομηχανία θέλει…

25/04/2024

Tesla: Αλλάζει τα σχέδιά της για την κατασκευή φθηνότερων ηλεκτρικών αυτοκινήτων

Η Tesla ανακοίνωσε ότι αλλάζει το σχέδιό της να εισαγάγει φθηνότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που θα…

24/04/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.