Close

Δείτε video από τα crash-tests του ηλεκτρικού hypercar Rimac C_Two

Rimac C_Two Crach Test

Rimac C_Two Crach Test

Λίγο πριν ξεκινήσει η παραγωγή του ηλεκτρικού hypercar Rimac C_Two, η εταιρεία από την Κροατία δημοσίευσε νέο video από τα crash-tests.

Το 2021 θα ξεκινήσει η παραγωγή του πανίσχυρου αμιγώς ηλεκτρικού hypercar Rimac C_Two και μέσα στη χρονιά θα παραδοθούν τα πρώτα οχήματα στους τυχερούς ιδιοκτήτες τους.

Για να μπορέσει ωστόσο αυτή η εντυπωσιακή κατασκευή των 1,8 εκατομμυρίων ευρώ να πάρει την έγκριση για να κυκλοφορεί στους δρόμους, έπρεπε να περάσει μια σειρά από πολύ απαιτητικές δοκιμασίες και ελέγχους. Η πιο επώδυνη διαδικασία ήταν αυτή των crash tests που απαιτούνται για να πιστοποιηθεί το επίπεδο ασφάλειας του οχήματος σε περίπτωση ατυχήματος.


Έπειτα από χρόνια προσομοιώσεων σε επίπεδο υλικών και εξαρτημάτων, το 2019 έφτασε η στιγμή της αλήθειας με το C_Two να υποβάλλεται σε εκτεταμένα τεστ πρόσκρουσης.

Καθ’ όλη τη διάρκεια της διαδικασίας καταστράφηκαν συνολικά 11 πρωτότυπα C_Two, μέχρι το τελικό μοντέλο που προορίζεται για παραγωγή, να πάρει την απαραίτητη έγκριση ώστε να μπορέσει να διατεθεί προς πώληση σε οποιαδήποτε αγορά του κόσμου.

Το «εξωπραγματικό» Rimac C_Two

To Rimac C_Two χρησιμοποιεί τέσσερις ηλεκτροκινητήρες που βρίσκονται τοποθετημένοι ένας σε κάθε τροχό και συνδυάζονται με σύστημα τετρακίνησης τεχνολογίας torque vectoring.

Η συνολική απόδοση φτάνει τους 1,914 Ps και η ροπή αγγίζει τα 2,300 Nm, προκαλώντας δέος ακόμα και στον Nico Rosberg που μέχρι πριν λίγα χρόνια καθόταν στο κόκπιτ κορυφαίου μονοθεσίου της Formula 1!

Rimac C_Two
Rimac C_Two

Σύμφωνα με τον κατασκευαστή, το C_Two χρειάζεται μόλις 1,85 δευτερόλεπτα για τη διαδικασία 0-60 mph (0-96 km/h) και 9,1 δευτερόλεπτα για το 400άρι!

Επιταχύνει από στάση στα 161 km/h σε μόλις 4,3 δευτερόλεπτα, κάνει το 0-300 km/h σε μόλις 11,8 δευτερόλεπτα ενώ η τελική του ταχύτητα είναι 412 km/h!

Η συστοιχία μπαταριών είναι χωρητικότητας 120 kWh και η αυτονομία του οχήματος φτάνει τα 550 km στον κύκλο WLTP.

Πέρα από τις αν μη τι άλλο εντυπωσιακές επιδόσεις, το νέο πόνημα της Rimac είναι εφοδιασμένο με τον απαραίτητο εξοπλισμό που το καθιστά έτοιμο να υποστηρίξει αυτόνομη οδήγηση Επιπέδου 4, καθώς εφοδιάζεται με 8 κάμερες, 2 lidars, έξι ραντάρ,12 υπερηχητικούς αισθητήρες!

Πηγή

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top