Electric Cars

Yamaha e-Vino: Πανάλαφρο ηλεκτρικό σκούτερ που θυμίζει Vespa

Το Yamaha e-Vino είναι ένα μικρό ηλεκτρικό σκούτερ που θυμίζει Vespa, το οποίο πρωτοείδαμε το 2018. Τώρα, το μικρό και πανάλαφρο σκουτεράκι ξεκίνησε την εμπορική του πορεία στην ιαπωνική αγορά και δεν αποκλείεται να το δούμε μελλοντικά και στην Ευρώπη.

Το e-Vino ζυγίζει μόλις 68 κιλά χωρίς τη μπαταρία του, το βάρος της οποίας δεν ξεπερνά τα 6 κιλά. Έτσι το συνολικό βάρος είναι μόλις 74 κιλά. Μην περιμένετε να βάλει «φωτιά» στο δρόμο, ούτε να καλύψει αρκετά χιλιόμετρα με μια φόρτιση.

Η μπαταρία ιόντων-λιθίου είναι 50V και προσφέρει αυτονομία που δεν ξεπερνά τα 29 χιλιόμετρα. Σε περίπτωση που χρησιμοποιηθεί και εφεδρική μπαταρία η αυτονομία μπορεί να διπλασιαστεί (58 χιλιόμετρα). Σε συμβατική πρίζα, η αποσπώμενη μπαταρία φορτίζει πλήρως σε τρεις ώρες.

Yamaha e-Vino

Διαθέτει ψηφιακό πολυόργανο με LCD oθόνη, μέσω της οποίας ο αναβάτης έχει πλήρη εικόνα των βασικών λειτουργιών του οχήματος. Μάλιστα, το σκουτεράκι της Yamaha διαθέτει και λειτουργία Boost η οποία για 30 δευτερόλεπτα προσφέρει το μέγιστο της δύναμης του ηλεκτροκινητήρα ώστε το όχημα να μπορεί να ανταπεξέλθει σε ανηφορικές διαδρομές, με το ανάλογο κόστος βέβαια όσον αφορά στην αυτονομία.

Στην Ιαπωνία, το Yamaha e-Vino πωλείται προς 2.505 δολάρια και όσοι ενδιαφέρονται να το αποκτήσουν και πληρούν κάποιες συγκεκριμένες προδιαγραφές που ορίζει το κράτος, μπορούν να λάβουν επιδότηση της τάξης των 250 δολαρίων.

Σημειώστε τέλος ότι το εν λόγω σκούτερ ίσως μελλοντικά χρησιμοποιηθεί στο πρόγραμμα κοινόχρηστων, ανταλλάξιμων μπαταριών που δοκιμάζουν τα τέσσερα κορυφαία ιαπωνικά εργοστάσια του χώρου, η Honda, η Yamaha, η Kawasaki και η Suzuki.

Yamaha e-Vino
Yamaha e-Vino

Πηγή

Μένιος Κατής

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Πρόσφατα άρθρα

Tesla: Εγκρίνει η Κίνα την ανάπτυξη του Full Self-Driving;

Η μετοχή της Tesla (TSLA) είδε άνοδο το πρωί της Μ. Δευτέρας μετά από αρκετές…

29/04/2024

Polestar 5: Πρωτότυπο όχημα μπόρεσε να φορτίσει από 10 σε 80% σε μόλις 10 λεπτά

Η Polestar συνεργάζεται με τους ειδικούς μπαταριών Storedot με έδρα το Ισραήλ για να βελτιώσει…

29/04/2024

Η Genesis αποκαλύπτει τα concept Neolun και G80 EV Magma

Η Genesis αποκάλυψε δύο εντυπωσιακά πρωτότυπα οχήματα που μας δίνουν μια γεύση από το μέλλον…

28/04/2024

Tesla Autopilot: Συνδέεται με 13 θανάτους και εκατοντάδες τροχαία σύμφωνα με νέα έρευνα

H χρήση του αυτόματου πιλότου του Advanced Driver Assistance System (ADAS) επιπέδου 2 χρειάζεται στενή…

27/04/2024

Mazda EZ-6: Το νέο κομψό σεντάν με έως 1.000 χλμ. αυτονομία

Στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνου παρουσιάστηκε το Mazda EZ-6, ένα σωστό πισωκίνητο, πλήρως ηλεκτρικό ή…

26/04/2024

Honda: Ιστορική επένδυση 11 δισ. δολαρίων για την κατασκευή 240.000 πλήρως ηλεκτρικών το χρόνο

Η Honda εντάσσεται επιτέλους στον αγώνα ηλεκτρικών οχημάτων, αφού ανακοίνωσε μια τεράστια επένδυση 11 δισεκατομμυρίων…

26/04/2024

Χρησιμοποιούμε cookies για να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία.