Close

Yamaha e-Vino: Πανάλαφρο ηλεκτρικό σκούτερ που θυμίζει Vespa

Yamaha e-Vino

Yamaha e-Vino

Το Yamaha e-Vino είναι ένα μικρό ηλεκτρικό σκούτερ που θυμίζει Vespa, το οποίο πρωτοείδαμε το 2018. Τώρα, το μικρό και πανάλαφρο σκουτεράκι ξεκίνησε την εμπορική του πορεία στην ιαπωνική αγορά και δεν αποκλείεται να το δούμε μελλοντικά και στην Ευρώπη.

Το e-Vino ζυγίζει μόλις 68 κιλά χωρίς τη μπαταρία του, το βάρος της οποίας δεν ξεπερνά τα 6 κιλά. Έτσι το συνολικό βάρος είναι μόλις 74 κιλά. Μην περιμένετε να βάλει «φωτιά» στο δρόμο, ούτε να καλύψει αρκετά χιλιόμετρα με μια φόρτιση.

Η μπαταρία ιόντων-λιθίου είναι 50V και προσφέρει αυτονομία που δεν ξεπερνά τα 29 χιλιόμετρα. Σε περίπτωση που χρησιμοποιηθεί και εφεδρική μπαταρία η αυτονομία μπορεί να διπλασιαστεί (58 χιλιόμετρα). Σε συμβατική πρίζα, η αποσπώμενη μπαταρία φορτίζει πλήρως σε τρεις ώρες.

Yamaha e-Vino
Yamaha e-Vino

Διαθέτει ψηφιακό πολυόργανο με LCD oθόνη, μέσω της οποίας ο αναβάτης έχει πλήρη εικόνα των βασικών λειτουργιών του οχήματος. Μάλιστα, το σκουτεράκι της Yamaha διαθέτει και λειτουργία Boost η οποία για 30 δευτερόλεπτα προσφέρει το μέγιστο της δύναμης του ηλεκτροκινητήρα ώστε το όχημα να μπορεί να ανταπεξέλθει σε ανηφορικές διαδρομές, με το ανάλογο κόστος βέβαια όσον αφορά στην αυτονομία.

Στην Ιαπωνία, το Yamaha e-Vino πωλείται προς 2.505 δολάρια και όσοι ενδιαφέρονται να το αποκτήσουν και πληρούν κάποιες συγκεκριμένες προδιαγραφές που ορίζει το κράτος, μπορούν να λάβουν επιδότηση της τάξης των 250 δολαρίων.

Σημειώστε τέλος ότι το εν λόγω σκούτερ ίσως μελλοντικά χρησιμοποιηθεί στο πρόγραμμα κοινόχρηστων, ανταλλάξιμων μπαταριών που δοκιμάζουν τα τέσσερα κορυφαία ιαπωνικά εργοστάσια του χώρου, η Honda, η Yamaha, η Kawasaki και η Suzuki.

Yamaha e-Vino
Yamaha e-Vino
Yamaha e-Vino
Yamaha e-Vino

Πηγή

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top