Close

Xpeng G7: Tο μεσαίου μεγέθους SUV πουλάει 1.000 μονάδες το λεπτό

Η XPeng λάνσαρε επίσημα το μεσαίου μεγέθους SUV G7 που συνδυάζει δυναμικά την προηγμένη τεχνολογία, τους άφθονους χώρους και την τιμή του, η οποία είναι σημαντικά χαμηλότερη από τον βασικό ανταγωνιστή της, το Tesla Model Y.

Η τιμή εκκίνησης για το νέο ηλεκτρικό SUV είναι 195.800 RMB, που μεταφράζεται σε περίπου 23.320 ευρώ. Αυτό τοποθετεί το G7 σε σχεδόν 26% χαμηλότερη τιμή από την αρχική τιμή του Tesla Model Y στην Κίνα. Το G7 διατίθεται σε τρεις ξεχωριστές εκδόσεις: το 602 Max, το 702 Max και το κορυφαίο 702 Ultra.

Το νέο SUV διαθέτει μεγαλύτερες διαστάσεις από το Tesla Model Y. Έχει μήκος 4.892 mm, πλάτος 1.925 mm και ύψος 1.655 mm, με μεταξόνιο 2.890 mm. Το ευρύχωρο εσωτερικό αποτελεί βασικό παράγοντα για πολλές οικογένειες και ένα σημαντικό πλεονέκτημα στην κινεζική αγορά SUV που έχει πολύ ανταγωνισμό.

Στην καρδιά του G7 Ultra βρίσκεται το ιδιόκτητο τσιπ έξυπνης οδήγησης Turing AI της XPeng. Αυτός ο επεξεργαστής που αναπτύχθηκε εσωτερικά προσδίδει στο όχημα 2.250 TOPS υπολογιστικής ισχύος, ένα νούμερο που η XPeng ισχυρίζεται ότι καθιστά το G7 το πιο ισχυρό ηλεκτρικό έξυπνης οδήγησης μέχρι σήμερα. Αυτή η τεράστια δυνατότητα επεξεργασίας αποτελεί τη βάση για αυτό που η εταιρεία αποκαλεί το πρώτο αυτοκίνητο AI με υπολογιστική ισχύ επιπέδου L3, υποστηρίζοντας προηγμένα μοντέλα Vision-Language-Action (VLA) και Vision-Language Models (VLM).

Αυτή η τεχνολογία έχει σχεδιαστεί για να επιτρέπει στο G7 να «σκέφτεται» και να αντιδρά περισσότερο σαν άνθρωπος-οδηγός, καθιστώντας το ικανό για βέλτιστη λήψη αποφάσεων σε πραγματικό χρόνο σε ένα ευρύ φάσμα σεναρίων οδήγησης. Το VLM βελτιώνει την εμπειρία στο αυτοκίνητο, με ένα πιλοτήριο με τεχνητή νοημοσύνη που μπορεί να προβλέπει και να εξυπηρετεί προληπτικά τις ανάγκες των επιβατών. Το G7 Ultra είναι εξοπλισμένο με τρία από αυτά τα ισχυρά τσιπ Turing. Οι δύο άλλες εκδόσεις Max, αν και εξακολουθούν να είναι τεχνολογικά προηγμένες, χρησιμοποιούν δύο τσιπ Nvidia Orin X, τα οποία παρέχουν συνδυασμένη υπολογιστική ισχύ 508 TOPS.

Όλες οι εκδόσεις του G7 είναι κατασκευασμένες σε μια πλατφόρμα υψηλής τάσης 800 βολτ, η οποία επιτρέπει αξιοσημείωτα γρήγορη φόρτιση 5C. Το όχημα μπορεί να επαναφορτίσει την μπαταρία του από 0 έως 80 τοις εκατό σε μόλις 12 λεπτά. Το βασικό μοντέλο προσφέρει αυτονομία CLTC 602 χλμ., ενώ οι δύο εκδόσεις υψηλότερης κατηγορίας προσφέρουν εντυπωσιακά 702 χλμ. με μία μόνο φόρτιση.

Όλες οι εκδόσεις του G7 βασίζονται στους πίσω τροχούς και χρησιμοποιούν έναν μόνο κινητήρα που αποδίδει μέγιστη ισχύ 218 kW και μέγιστη ροπή 450 Nm. Το SUV επιταχύνει από 0 στα 100 km/h σε 6,5 δευτερόλεπτα. Το G7 περιλαμβάνει επίσης ένα σύστημα AR-HUD (Augmented Reality Head-Up Display) που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με τον γίγαντα των τηλεπικοινωνιών Huawei .

Η κυκλοφορία του G7 αποτελεί ένα ακόμη μεγάλο ορόσημο για την XPeng, η οποία έχει ήδη δει τα στοιχεία πωλήσεών της φέτος να ξεπερνούν μέχρι στιγμής το σύνολο των πωλήσεών της από το προηγούμενο έτος. Ο στόχος της εταιρείας να διπλασιάσει τον όγκο παραδόσεων από το 2024 φαίνεται πλέον εφικτός.

Η αρχική ανταπόκριση της αγοράς στο G7 ήταν εξαιρετικά θετική, με την εταιρεία να αναφέρει πάνω από 10.000 παραγγελίες μέσα στα πρώτα εννέα λεπτά από την κυκλοφορία του. Με τις παραδόσεις να αναμένεται να ξεκινήσουν σύντομα, το G7 έχει τη δυνατότητα να πουλήσει πολλές μονάδες, όχι μόνο στην Κίνα, αλλά και σε άλλες αγορές.

[via]

Ακολουθήστε το Autonomous.gr στο Google News για να μαθαίνετε πρώτοι και άμεσα όλα τα νέα άρθρα! Αν χρησιμοποιείτε RSS μπορείτε να προσθέσετε το Autonomous.gr στη λίστα σας με αυτό το σύνδεσμο https://www.autonomous.gr/feed/.

Ο Αντώνης Γιαγδζόγλου είναι δημοσιογράφος με πολλές συνεργασίες σε online μέσα. Αρθρογραφεί για νέες τεχνολογίες και τεχνολογίες που βελτιώνουν τη ζωή μας ενώ συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρείες και διαχειρίζεται social media επιχειρήσεων.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top