Ξεκίνησε η παραγωγή του ηλεκτρικού SUV Skoda Enyaq iV
Close

Ξεκίνησε η παραγωγή του ηλεκτρικού SUV Skoda Enyaq iV

Skoda Enyaq iV

Skoda Enyaq iV

Στο εργοστάσιο της Skoda στη Mladá Boleslav της Τσεχίας ξεκίνησε την Τετάρτη 25/11 η παραγωγή του νέου, αμιγώς ηλεκτρικού SUV της εταιρείας, Enyaq iV.

Πρόκειται για το τρίτο μοντέλο του Volkswagen Group που βασίζεται στην αρθρωτή πλατφόρμα MEB (Modularer E-Antriebs Baukasten), μετά τα ID.3 και ID.4.

Για τις ανάγκες παραγωγής του νέου ηλεκτρικού SUV η Skoda προχώρησε σε επένδυση ύψους 32 εκατομμυρίων ευρώ ώστε να μπορεί το εργοστάσιο να διαχειριστεί την παραγωγή τόσο των μοντέλων που πατούν στην πλατφόρμα MQB όσο και σε αυτά που θα χτιστούν πάνω στην MEB. Έτσι, από την ίδια γραμμή παραγωγής βγαίνουν πλέον το Enyaq iV, η Octavia και το Karoq.

Όπως αναφέρει η Skoda, η νέα γραμμή παραγωγής θα μπορεί μελλοντικά να κατασκευάζει έως και 350 Enyaq iV ημερισίως και να φτάνει έως και τις 7.000 μονάδες σε μηνιαία βάση.

«Το Enyaq iV είναι το πρώτο μοντέλο παραγωγής της μάρκας που σχεδιάστηκε εξ’ ολοκλήρου ως αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο. Αυτό σημαίνει πως οι απαιτήσεις στις διαδικασίες κατασκευής είναι εντελώς διαφορετικές από εκείνες για τα μοντέλα με κινητήρες εσωτερικής καύσης», δήλωσε ο Michael Oeljeklaus, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Skoda Auto στον τομέα Παραγωγής και Logistics.

«Η σημερινή έναρξη παραγωγής του Skoda Enyaq iV στη μοναδική γραμμή παραγωγής του Group για οχήματα που βασίζονται στις πλατφόρμες MEB και MQB είναι μια πολύ ξεχωριστή στιγμή για ολόκληρη την ομάδα», πρόσθεσε.

Skoda Enyaq iV
Skoda Enyaq iV
H τιμή του με επιδότηση στην Ελλάδα

Το νέο, ενδιαφέρον ηλεκτρικό μοντέλο της Skoda είναι διαθέσιμο προς παραγγελία στην ελληνική αγορά, με τιμή που ξεκινά από τα 35.200 ευρώ, αλλά διαμορφώνεται στα 29.523 ευρώ με την κρατική επιδότηση. Αναλυτικό τιμοκατάλογο για το νέο μοντέλο καθώς και για τις διαθέσιμες εκδόσεις του μπορείτε να βρείτε εδώ.

Πηγή

Ο Μένιος Κατής γεννήθηκε στην Αθήνα το 1978 και κατάγεται από τη Λήμνο. Σπούδασε στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ και ξεκίνησε την επαγγελματική του σταδιοδρομία το 1997 από το πρώτο αθλητικό site της Ελλάδας, το sport.gr (Sportline), στο οποίο εργάστηκε επί μια δεκαετία. Παράλληλα, έγραφε για το αγαπημένο του σπορ, τα MotoGP, στο motograndprix.gr καθώς επίσης και στο περιοδικό MotoGP World. Έχει δουλέψει επίσης στο wmotors.gr και caranddriver.gr, ενώ έχει συνεργαστεί με τα περιοδικά Car and Driver και Moto&Rider.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

0 Comments
scroll to top